اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

بیانیه 13 آبان انجمن اسلامی پیام نور مشهد

انجمن اسلامی پیام نور مشهد(دفتر تحکیم وحدت) به مناسبت گرامیداشت سالروز 13 آبان بیانیه‌ای صادر کرد.

بیانیه 13 آبان انجمن اسلامی پیام نور مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، انجمن اسلامی پیام نور مشهد(دفتر تحکیم وحدت) به مناسبت گرامیداشت سالروز 13 آبان بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه در ادامه آمده است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ.صف/۸

کافران می‌خواهند تا نور خدا را با گفتار باطل(طعن و سُخره) خاموش کنند و البته خداوند نور خود را هرچند کافران خوش ندارند،کامل و محفوظ خواهد داشت.

ای پیغمبر نور و رحمت! 

تو همان کسی هستی که در کوچه‌های مکه، سنگباران شدی، تو را از آن شهر بیرون کردند و تو مکه را بدون خونریزی فتح کردی، این جهان است که دارد کم‌کم رام و مطیع تو می‌شود، درست مثل حجاز!

سرانِ غرب و شرق جهان را می‌بینیم که از تو و آیین نابِ تو،به لرزه افتاده‌اند، اهانت می‌کنند،درست مثل سران حجاز.
این نام توست که تا ابد، خواهد درخشید.

چراکه این وعده خداست:

وَ رَفَعْنا لَکَ ذِکرَک (شرح/۳)

جای تعجب نیست، مدعیِ تمدنی که دستش به خون میلیون‌ها انسان مظلوم الجزایری و آفریقایی و آسیایی آلوده است به ساحت مقدس رحمتٌ للعالمین جسارت کند، با شعار آزادی بیان و ادعای دموکراسی،نفَس آزادی‌خواهی مللِ مظلوم را گرفته و از آن طرف، دانشمندِ پژوهشگرِ موضوعِ هولوکاست را به بند می‌کشند، این است معنای دموکراسی در غرب!

اگر تبرّی از اصول دین است و دشمنان خدا و رسولش دشمنند، باید بدانیم! ریشه این عداوت و دشمنی در یهود است، لانه یهود که از لانه عنکبوت سست‌تر است، برائت را در عمل باید نشان داد نه با برگزاری مجالس موهن و ضد وحدتی!

یکی دیگر از همین لانه‌های عنکبوت، سفارتِ جاسوسی آمریکا بود؛ جوانان انقلابی که به این لانه یورش بردند و اسنادی را برملا کردند که بالغ بر هفتاد جلد کتاب علیه اسلام و انسانیت بود، اسنادی که بزدلانه در دستگاه کاغذ خوردکن ریخته شده و به هزاران تکه تبدیل شده بود، جوانان بیدارِ انقلابی این اسناد خیانت بار را بازیابی می‌کنند و نیتِ سوءِ آنها را برملا می‌کنند و این می‌شود پتکی بر سرِ آنها!

آنچه موجب تحقق این اتفاق بود حضور و بیداری دانش آموزان، دانشجویان و جوانانِ بیدار آن برهه بود، حضور جوانان و شهادتشان، قصاوت و خباثت مأمورین رژیم طاغوت را به تصویر کشید.

امروز اما برخی به غلط تصور می‌کنند اگر در مقابل این دشمن سرسخت اسلام کوتاه بیاییم مسائل و مشکلات حل می‌شود، خیر این راهش نیست آنها جری‌تر می‌شوند، راهش مقابله است راهش ایستادگی است، این کلام مقام معظم رهبری است، وقتی می‌گویند آمریکا دشمن است و این دشمن خبیث است، این حرف از روی تعصب نیست، از روی یک نگاه بدبینانه نیست، این ناشی از یک تجربه است یک فهم صحیح واقعی،دیدنِ حقیقتِ میدان است.

امروز هم جوانانی داریم انقلابی، مؤثر و پرتلاش، جوانانی که نه جنگ را دیده‌اند و نه مستقیما با فتنه‌های ضداسلامی‌شان مواجه شدند، ولی این را خوب می‌فهمند که هدفِ این سیاست کثیف، انحراف جوانان است و برای رسیدن به این هدف از هیچ تلاشی دریغ نکردند، اما این جوانان دغدغه‌مند انقلابی توصیه‌های رهبریِ معظم در گام دوم انقلاب را سرلوحه کار خود قرار داده و برای مؤثر بودن، مسیر را به خوبی رصد می‌کنند.

اما سخنی با مسئولان!

انتخاباتی که آمریکا در پیش دارد برخی را به تحلیل واداشته که اگر بایدن رأی بیاورد چُنان می‌شود اگر ترامپ رأی بیاورد چنین، نتیجه هرچه باشد در اصل ماجرا تفاوت ندارد و سیاست مبنایی همه‌شان اسلام ستیزی است، این را بدانند هرچه اسلام ستیزی‌شان بیشتر شود استکبارستیزی ما قوی تر می‌شود.

پس ای صاحبان تفکر گفت‌وگوی تمدن‌ها دست از این امید واهی برداشته با تکیه بر نیروهای جوان و انقلابی با استفاده از رهنمودهای ارزنده رهبری فرزانه، گام دوم انقلاب را برای جهانی شدن انقلاب اسلامی بردارید، حول و قوه الهی و مدیریت مدبرانه رهبری معظم و حمایت مردم غیور ایران این آرمان را محقق خواهد کرد و چشمِ دنیا به ظهور حضرت بقیة الله الاعظم منجی واقعی عالم بشریت روشن خواهد شد ان شاءالله.

إنّی سِلْمٌ لِمَنْ سالِمَکُم وَ حَرْبٌ لِمَنْ حارِبَکُم

انتهای پیام/ 70031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول