اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تمرینات انفرادی پومسه‌کار اصفهانی برای مسابقه جهانی

پومسه‌کار اصفهانی تیم ملی در مورد نحوه انتخاب برای تیم ملی و برگزاری مسابقات جهانی توضیح داد.

تمرینات انفرادی پومسه‌کار اصفهانی برای مسابقه جهانی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مسابقات قهرمانی آسیا پومسه ۲۰۲۰ از ۲۲ تا ۲۴ آبان‌ ماه و رقابت‌های قهرمانی جهان پومسه در دانمارک نیز از ۲۵ آبان‌ ماه تا اواسط آذر ماه به صورت آنلاین برگزار می‌شود که مرجان سلحشوری و محمدتقی حاتمی از اصفهان در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت.

مرجان سلحشوری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی فارس در اصفهان در این خصوص اظهار داشت: مسابقه انتخابی تیم ملی به صورت آنلاین برگزار شد و از اجرای فرم‌هایی که مشخص شده بود فیلم گرفتیم.

پومسه‌کار اصفهانی تیم ملی افزود: فیلم‌ها را از طریق اپلیکیشن تکواندو ارسال کردیم و داوران از روی اجرای فرم‌ها در فیلم به ورزشکاران امتیاز دادند؛ بر اساس رده‌بندی برای حضور در تیم ملی انتخاب شدیم.

وی در ادامه تصریح کرد: اردویی برای مسابقه جهانی و آسیایی برگزار نمی‌شود، هر ورزشکار تمرینات را به صورت انفرادی انجام می‌دهد.

سلحشوری در پایان در مورد مسابقات جهانی گفت: در مسابقات جهانی مرحله مقدماتی و نیمه‌نهایی به صورت مجازی برگزار می‌شود و داوری از روی فیلم انجام می‌شود اما مسابقه فینال قرار است به صورت زنده برگزار شود.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ح۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول