اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

ماموستا حسینی: منویات وحدت‌بخش رهبری فصل‌الخطاب همه قرار گیرد/هفته وحدت راهبرد اصلی مسلمانان در برابر دشمنان است

امام جمعه کامیاران با بیان اینکه نباید در این شرایط حساس کشور، با رفتار و گفتار ناپسند موجبات نگرانی و آزرده‌خاطر شدن شیعه و سنی فراهم شود، گفت: منویات مقام معظم رهبری نشانگر دیدگاه وحدت‌آفرین و توسعه‌بخش ایشان است و لازم است فصل‌الخطاب همه قرار گیرد.

ماموستا حسینی: منویات وحدت‌بخش رهبری فصل‌الخطاب همه قرار گیرد/هفته وحدت راهبرد اصلی مسلمانان در برابر دشمنان است

ماموستا محسن حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: هفته وحدت از برکات نظام اسلامی و راهبرد اصلی مسلمانان در برابر هجمه‌های بی‌امان دشمنان اسلام است.

وی افزود: هفته وحدت یادگار پیر فرزانه انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) است و پیام آن برادری و اتحاد مسلمانان است تا با ذهن هوشیار، در سایه دستورات پیامبر خدا و عترت پاک آن حضرت حرکت کنند.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط دنیای اسلام، هرچه همدلی، اخوت و برادری میان ملت‌های مسلمان بیشتر شود زمینه بالندگی، رشد مشترک فکری و اعتقادی در جوامع اسلامی فراهم می‌آید. ‌

ماموستا حسینی با اشاره به نقش وحدت بخش امام جعفر صادق(ع)، گفت: سیره زندگی امام جعفر صادق(ع) بر همدلی و یکپارچگی امت اسلام استوار است.

امام جمعه کامیاران با بیان اینکه نباید در این شرایط حساس کشور، با رفتار و گفتار ناپسند موجبات نگرانی و آزرده‌خاطر شدن شیعه و سنی فراهم شود، افزود: منویات مقام معظم رهبری نشانگر دیدگاه وحدت‌آفرین و توسعه‌بخش ایشان است و لازم است فصل‌الخطاب همه قرار گیرد.

امام جمعه کامیاران گفت: قرآن و سنت نبوی(ص) از سرمایه‌های اصلی مسلمانان و اساس تمدن اسلامی است و مذاهب اسلامی باید از این سرمایه به بهترین وجه استفاده کنند و در سایه وحدت با پیروی از سیره نبوی و تمسک به حبل‌الله امورشان را پی بگیرند.

ماموستا حسینی عمل به دستورات قرآن و پیروی از سیره پیامبر (ص) را موجب تحقق وحدت میان مسلمانان معرفی کرد و گفت: هفته وحدت بهترین فرصت برای اشاعه منش و سبک زندگی پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) است.

وی اظهار داشت: استان کردستان به عنوان بزرگترین استان سنی‌نشین کشور، بیش از همیشه نیازمند نگاه وحدت‌بخش است و باید از بیان گفتارهای وحدت‌شکن پرهیز کرد.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول