اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

13 آبان بهترین زمان برای نمایش چهره واقعی آمریکاست/ گره زدن اقتصاد به نتایج انتخابات آمریکا خطای استراتژیک است

نماینده مردم کرمان در مجلس با بیان اینکه گره زدن اقتصاد کشور به نتایج انتخابات آمریکا و نیز مذاکره با این کشور یک خطای استراتژیک است، گفت: ما زمانی قوی خواهیم شد که به منابع داخلی‌مان تکیه کنیم و در سایه این قوی شدن می‌توانیم جایگاه بهتری در سطح دنیا داشته باشیم.

13 آبان بهترین زمان برای نمایش چهره واقعی آمریکاست/ گره زدن اقتصاد به نتایج انتخابات آمریکا خطای استراتژیک است

محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس گفت: سیاست راهبردی آمریکا توسط مدیریت پشت صحنه صهیونیست‌ها مشخص می‌شود و عبور از این سیاست راهبردی برای هیچیک از رؤسای آمریکا میسر نیست.

وی افزود: دشمنی آمریکا به کشور ما چیزی نیست که با تغییر رؤسای جمهور آمریکا کم یا زیاد شود بلکه با رفتن و آمدن دمکرات‌‌ها و جمهوریخواهان شیوه این دشمنی تغییر می‌کند. به عنوان مثال یکی شمشیر می‌کشد و دیگری با پنبه سر می‌برد.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: گره زدن اقتصاد کشور به نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا یک خطای استراتژیک است و از مسئولان دولتی و نمایندگان مجلس و از تمام کسانی که در این حاکمیت کشور سمت و پستی دارند می‌خواهم مراقب سخنان خود در این باره باشند تا زمینه سو استفاده دشمنان را فراهم نکنند.

زاهدی خاطرنشان کرد: گره زدن اقتصاد کشور به مذاکره با آمریکا یک خطای راهبردی است و ما زمانی موفق خواهیم شد که به منابع داخلی خودمان تکیه کنیم.

وی در پایان گفت: در سایه تکیه بر منابع و ظرفیت‌های داخلی است که ما می‌توانیم قوی شویم نه در سایه مذاکره با غرب و وقتی قوی باشیم در دنیا حرف ما را می‌خوانند و الا یک کشور ضعیف جایگاهی در سیاست بین‌الملل ندارد و همین‌طور به کنار زده می‌شود.

زاهدی با اشاره به سالروز یوم الله 13 آبان تاکید کرد: این روز نماد استقلال طلبی و فعالیت ضداستکباری ملت ایران است؛ در واقع 13 آبان بهترین زمان برای نمایش چهره واقعی آمریکاست.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول