اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

انتصابات جدید مدیریتی در شهرداری ساری

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری ساری از انتصابات جدید مدیریتی در ساری خبر داد.

انتصابات جدید مدیریتی در شهرداری ساری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری، علیرضا باقریان معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری ساری گفت: طی احکام جداگانه از سوی شهردار ساری، مدیران جدید شهرداری مرکز مازندران جهت کارآمدی بالاتر، خدمت بی‌منت و بهینه‌سازی سازمانی در راستای تسریع ارائه خدمات مطلوب به شهروندان منصوب شدند.

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری ساری با اشاره به عزم جدی شهردار ساری بر بهینه‌سازی مداوم سازمانی و شتاب مضاعف در خدمت رسانی به شهروندان بیان کرد: شهردار ساری خواستار خدمت بی‌وقفه و بی‌منت از همه مدیران مجموعه شهرداری است.

باقریان ادامه داد: در این انتصابات، امیرحسین پاکزاد به عنوان سرپرست معاونت خدمات شهری، مرتضی بربسته به عنوان سرپرست معاونت شهرسازی و امور مناطق شهرداری ساری منصوب شدند.

باقریان با بیان اینکه در این حکم، عباس راد به عنوان سرپرست امور مالی منصوب شد، خاطرنشان کرد: شهردار ساری در ادامه انتصابات جدید شهرداری، طی حکمی حمید فضل‌الله نژاد را به عنوان سرپرست جدید سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری منصوب کرد.

وی اظهار کرد: محمد رضایی فرح‌آبادی و عسگر متانی نیز به ترتیب به عنوان سرپرست کارپردازی و سرپرست تملکات شهرداری منصوب شدند.

انتهای پیام/۸۶۰۴۱/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول