اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

اجرای محدودیت‌های کرونایی عبورومرور در شرق استان تهران

فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: بر اساس مصوبه کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مبارزه با کرونا از امروز دوشنبه ۱۲ آبان ماه محدودیت‌های کرونایی تردد وسائط نقلیه با حضور پلیس در مبادی ورودی و خروجی شرق استان تهران و به صورت هماهنگ با سایر استان‌های اعلامی انجام خواهد شد.

اجرای محدودیت‌های کرونایی عبورومرور در شرق استان تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، سردار کیومرث عزیزی فرمانده نیروی انتظامی شرق استان تهران پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس مصوبه کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مبارزه با کرونا، از امروز دوشنبه ۱۲ آبان ماه محدودیت‌های کرونایی تردد وسائط نقلیه با حضور پلیس در مبادی ورودی و خروجی شرق استان تهران و به شکل هماهنگ با سایر استان‌های اعلامی انجام خواهد شد.

وی گفت: همچنین محدودیت‌ها تا ۱۲ شب روز جمعه ۱۶ آبان ماه ادامه خواهد داشت.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران ادامه داد: رانندگان گرامی وسائط نقلیه در صورت عدم توجه به محدودیت تردد و اخطار پلیس با کد تخلف تعریف شده ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

سردار عزیزی در پایان از شهروندان عزیز درخواست کرد به توصیه‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی توجه کنند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول