اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

ابتلای ۴۳ اسیر فلسطینی به کرونا در زندان‌های رژیم صهیونیستی

باشگاه اسیر فلسطینی اعلام کرد که ۱۲ اسیر فلسطینی دیگر در زندان «جلبوع» رژیم صهیونیستی به کرونا مبتلا شده‌اند.

ابتلای ۴۳ اسیر فلسطینی به کرونا در زندان‌های رژیم صهیونیستی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، باشگاه اسرای فلسطینی با اشاره به ابتلای ۱۲ اسیر فلسطینی در زندان «جلبوع» تأکید کرد که به دلیل تماس این اسرا با اسرای دیگر احتمال افزایش تعداد اسرای مبتلا به کرونا در این زندان وجود دارد.

بر اساس این گزارش، اسرای مبتلا به کرونا در بخش ۳ زندان مذکور بوده‌اند و تعداد اسرا در این بخش ۹۰ نفر هستند. زندان جلبوع شامل چهار بخش است و ۳۶۰ اسیر در آن زندانی می‌باشند.

طبق گزارش وبگاه «عرب ۴۸»، باشگاه اسیر فلسطینی همچنین اعلام کرد که از زمان شیوع کرونا در ماه مارس گذشته تا کنون تعداد اسرای مبتلا به کرونا به ۴۳ نفر رسیده است و بیشترین شمار مبتلایان نیز در بخش «المعبار» زندان «عوفر» بوده است.

باشگاه اسیر فلسطینی بار دیگر از نهادهای حقوقی بین‌المللی از جمله صلیب سرخ جهانی خواست به مسئولیت خود عمل کرده و رژیم اشغالگر را برای موافقت با حضور کمیته پزشکی بی‌طرف در زندان‌ها جهت انجام آزمایشات اسرا، تحت فشار قرار دهد.

تعداد اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی تا پایان سپتامبر به حدود ۴۴۰۰ اسیر رسید که ۷۰۰ نفر از آن‌ها را زنان تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول