اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

خبر خوب برای اهالی روستای زیبای قزوین/ زیاران شهر شد

نماینده مردم قزوین آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی از موافقت وزارت کشور و تصویب هیئت دولت برای ارتقای وضعیت زیاران به شهر خبر داد.

خبر خوب برای اهالی روستای زیبای قزوین/ زیاران شهر شد

فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: با توجه به درخواست اهالی زیاران و قابلیت‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی این منطقه در شهرستان آبیک، مکاتباتی با وزارت کشور انجام شد و درخواست ارتقای وضعیت سیاسی زیاران مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به فراهم شدن شرایط گوناگون و پیگیری مجدانه از وزارت کشور، موضوع ارتقای زیاران به شهر و تأسیس شهرداری آن مورد تأیید وزارت کشور و تصویب هیئت دولت قرار گفت و امروز می‌توانیم این خبر خوب را در شب میلاد نبی مکرم اسلام(ص) به مردم زیاران بدهیم که به زودی با تأسیس شهرداری، عنوان شهر برای موقعیت سیاسی زیاران به‌کار خواهد رفت.
این نماینده مجلس افزود: امیدواریم که ارتقای سیاسی زیاران موجب رشد و توسعۀ منطقه شده و به افزایش ظرفیت‌های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی منتهی شود، موقعیت روستای زیاران بسیار فوق العاده است و تبدیل این روستا به شهر می‌تواند در توسعه صنعت گردشگری منطقه نیز بسیار موثر باشد، چرا که زیاران ظرفیت‌های گردشگری فوق‌العاده‌ای دارد.
محمدبیگی عنوان کرد: حل مسائل شهرستان آبیک و مناطق آن، حل مشکل آب شرب و مشکلات زیست محیطی در دستور کار نمایندگان است و تلاش می‌کنیم با پیگیری جدی در این حوزه مشکلات این شهرستان حل شود.
به گزارش خبرگزاری فارس، روستای زیاران در شهرستان آبیک و در کوهپایه‌های البرز قرار گرفته و بیش از هفت هزار نفر نیز جمعیت را در خود جای داده است.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول