اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

مسؤولان وزارت بهداشت روند ارائه خدمات به بیماران کرونایی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد را مطلوب ارزیابی کردند

جمعی از کارشناسان و مسؤولان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با حضور در دانشگاه علوم پزشکی مشهد روند ارائه خدمات به بیماران مبتلا و یا مشکوک به کرونا را مورد ارزیابی قرار دادند.

مسؤولان وزارت بهداشت روند ارائه خدمات به بیماران کرونایی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد را مطلوب ارزیابی کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از وبدا دکتر شاپور بدیعی با بیان اینکه مسؤولان و کارشناسان وزارت بهداشت به طور مستمر از نحوه خدمات رسانی به بیماران کرونایی در این دانشگاه بازدید می‌کنند و ضمن بررسی نقاط قوت و ضعف، راهکارهایی را در راستای گسترش خدمات رسانی به بیماران ارائه می.دهند، اظهار کرد: در سومین دور بازدید مسؤولان وزارت بهداشت، ضمن بازدیدهای میدانی و ستادی، نحوه خدمات رسانی به بیماران مطلوب ارزیابی شد.

مسؤول کارگروه مراقبت و درمان کووید19 دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه بر اساس برنامه‌ریزی در فصل‌های پاییز و زمستان از ظرفیت تمامی بیمارستان‌ها با توجه به تعداد بیماران مبتلا استفاده می شود، خاطرنشان کرد: در این راستا تفاهم نامه‌ای نیز با بیمارستان‌ها منعقد شده است و بیشتر مراکز نیز تاکنون به تعهدات خود در پذیرش و خدمات رسانی به بیماران کرونایی عمل کرده‌اند.

وی ضمن قدردانی از سازمان تأمین اجتماعی، نیروهای نظامی و انتظامی و بیمارستان‌های خیریه، تصریح کرد: هر چند در هفته‌های اخیر تعداد بیماران بستری و سرپایی مبتلا به کرونا در مناطق زیر پوشش این دانشگاه به طور چشمگیری رشد یافته است اما خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در ارائه خدمات سطح‌بندی شده به بیماران، بیمارستان‌ها و اورژانس بیمارستان‌ها در حالت ثبات به سر می‌برند و مانند گذشته ازدحام و تمرکز بیماران در برخی از مراکز وجود ندارد.

 بدیعی با بیان اینکه بر اساس برنامه‌ریزی، 145 درمانگاه بخش خصوصی در کنار 22 مرکز خدمات جامع سلامت 16 ساعته مس‍ؤولیت خدمات‌رسانی به بیماران مشکوک و یا مبتلا به کرونا در مشهد را بر عهده دارند، بیان کرد: در صورت نیاز بیماران به خدمات تخصصی، این افراد به 19 مرکز تخصصی سطح دو که به آزمایشگاه و تصویربرداری مجهز هستند ارجاع شده و در صورت نیاز به خدمات بستری از طریق این مراکز به بیمارستان‌های سطح سه انتقال می یابند.

مسؤول کارگروه مراقبت و درمان کووید19 دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: نحوه خدمات رسانی به بیماران به طور مستمر رصد می‌شود. با برنامه‌ریزی انجام شده تلاش می‌شود خدمات در سطوح مختلف با توجه به محل سکونت بیماران ارائه شود و قابلیت دسترسی بیشتری برای مردم داشته باشد که این امر در سرعت خدمات رسانی و جلوگیری از مرگ و میر ناشی از این بیماری نقش مؤثری به دنبال دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول