اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

اقدامات بسیج اساتید کهگیلویه و بویراحمد از زمان شیوع کرونا/محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر(ص)

بسیج اساتید کهگیلویه و بویراحمد توهین به ساحت پیامبر(ص) را محکوم کردند.

اقدامات بسیج اساتید کهگیلویه و بویراحمد از زمان شیوع کرونا/محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر(ص)

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سردار حسن حکمتیان در آیین تجلیل از رئیس سابق بسیج اساتید کهگیلویه و بویراحمد با گرامیداشت هفته وحدت و فرا رسیدن ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی گفت: دشمن امروز توان جنگ رو در رو و نظامی با ایران را ندارد.

فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: قطار انقلاب اسلامی با رهبری حکیمانه معمار کبیر انقلاب اسلامی و رهنمودهای خلف صالح ایشان به حرکت در آمده و همه امروز برای حفظ این نظام و انقلاب باید همبستگی و انسجام خویش را حفظ کنیم.

 

وی با بیان اینکه ۱۷ هزار شهید ترور در کشور نشان از استیصال دشمن در مقابله با نظام اسلامی است که به ترور فرزندان این دیار روی آورده است دارد، گفت: دشمن با گذشت از ترور،  راه‌های نظامی و تحریم‌ها به جنگ اقتصادی روی آورده و مهمترین راهبرد نظام اسلامی در مقابل دشمن مقاومت است .

فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دشمن به دنبال ناکارمدی نظام اسلامی و تغییر رفتار مسئولان است گفت: اساتید بسیجی با روشنگری و ارائه راهکارهای علمی و پژوهشی و تبیینی اهداف دشمن در کلاس‌های درس می توانند در این زمینه نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

حکمتیان افزود: با درس گرفتن از مکتب عاشورا و مهدویت و با رهنمودهای رهبر حکیم و فرزانه انقلاب به حول قوه الهی از این پیچ تاریخی عبور خواهیم کرد .

وی عنوان کرد: فرزندان شما در تیپ ۴۸ فتح با همه توان در همه عرصه ها در خدمت به مردم وکمک به توسعه و آبادانی این دیار از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد که عملکرد ما در دفاع از مرزهای جمهوری اسلامی و کمک به دولت ومردم همین را نشان می دهد.

 

 در ادامه این مراسم رحیم امین‌زاده رئیس دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: بسیج اساتید استان در چند سال اخیر در خصوص بررسی و شناسایی مشکلات و مسائل علمی و پژوهشی در دانشگاه‌ها و مناسبت‌های گوناگون بسیار فعالانه عمل کرد که جا دارد از زحمات رئیس سابق بسیج اساتید قدردانی کنم.

وی با بیان اینکه در بحث کرونا بسیج اساتید دانشگاه فنی وحرفه‌ای کهگیلویه وبویراحمد با همکاری بسیج اساتید استان اقدامات مهمی با راه اندازی کارگاه تولید ماسک برای کمک به هموطنان انجام داد گفت: بسیج دانشجویی این دانشگاه نیز با همکاری اساتید بسیجی برای کمک به توسعه و حل مشکلات روستاها در زمینه‌های برق، تاسیسات و ساختمان فعالیت‌های قابل توجهی داشتند.

مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای کهگیلویه وبویراحمد افزود: اساتید با روحیه بسیجی و داشتن دو بال علم و ایمان و معنویت برای حل مشکلات و چالش‌های امروز جامعه از قبیل اشتغال‌، رونق تولید و صنعت به خوبی می توانند نقش‌آفرینی کنند.

امین زاده به ویژگی‌های رئیس جدید سازمان بسیج اساتید استان اشاره کرد و گفت: دکتر موسایی با داشتن سوابق علمی و اجرایی و روحیه پژوهشی که دارد می‌تواند در استمرار حرکت پرشتاب بسیج اساتید و نقش آفرینی آن در کمک به شناسایی مشکلات و چالشهای ملی واستانی وارائه راهکار های علمی به خوبی این نقش را ایفا کند.

 

 
رئیس سابق سازمان بسیج اساتید کهگیلویه وبویراحمد گفت: امروز مسلمانان در همه جای دنیا اقدام توهین آمیز نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر اسلام (ص) را محکوم کرده اند و بسیج اساتید نیز در فضای مجازی نامه‌ای در محکومیت این اقدام ارسال کرده که با تایید اعضا تحت عنوان بیانیه صادر خواهد شد تا کسی دیگر جرات توهین به ساحت پیامبر اعظم را نداشته باشد.
 
علی پور با تقدیر و تشکر از فعالیتهای مجدانه رئیس و اعضاء کانون بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای در همکاری با بسیج اساتید استان تشکر و قدردانی کرد و یادآور شد: تلاش کردیم در چارچوب وظایف تعریف شده سازمانی و برنامه‌های ابتکاری از ظرفیت همه اساتید بسیجی برای پیشبرد برنامه‌ها بهره ببریم.
 
وی افزود: بسیج اساتید مُبلغ ارزش‌های دینی و فرهنگی دانشگاه‌هاست و لازم است از ظرفیت خوب اساتید بسیجی در دانشگاه‌های استان برای کمک به شناسایی و ارائه راهکار برای حل مشکلات جامعه اسلامی استفاده کنیم.
 
رئیس جدید سازمان بسیج اساتید استان کهگیلویه و بویراحمد هتک حرکت به پیامبر نور و رحمت اشاره کرد و گفت: توهین به مقام قدسی رسول ختمی مرتبت (ص) محکوم به شکست ونشان از افول غرب در مقابل مکتب اسلام است.

موسایی گفت: نور پیامبر عظیم‌الشان آنقدر درخشان است که دشمن با این اقدامات ره به جایی نمی برد لیکن ما به عنوان مسلمان وظیفه داریم دفاع کنیم تا این اقدامات باب نشود.

وی به عکس‌العمل امام (ره) در مقابل سلمان رشدی اشاره کرد وگفت: آن عکس‌العمل باعث شد تا امروز شاهد خیزش جهانی و محکومیت این اقدام توهین آمیز به ساحت پیامبر در سطح بین‌المللی باشیم.

وی گفت: این اقدام نشان داد دشمن هیچ ابزاری در چنگه ندارد که به این اقدام توهین آمیز روی آورده است.
 
رئیس سازمان بسیج اساتید استان کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه شکل جنگ‌ها در دنیای امروز تغییر کرده ولی ماهیت ومحتوا همان جنگ بین حق وباطل است گفت: بسیج اساتید طبق اساسنامه و ساختار تعیین شده و با بهره گیری از روحیه بسیجی در کنار علم ومعنویت و قدرت ایمان متناسب با تاکتیکهای دشمن در جنگ نرم و عقیدتی قاطعانه عمل خواهد کرد.

وی کمک به تحقق دانشگاه اجتماعی در کنار تربیت نسلی عالم و پژوهشگر را از رسالت‌های بسیج اساتید برشمرد و گفت: اساتید بسیجی بر اساس تخصص و تعهد باید به گونه‌ای عمل کنند که دانشجویان در کنار سواد نسبت به میهن و کشور خویش حساسیت داشته باشند.

موسایی افزود: بسیج اساتید در همه صحنه ها فعال بوده و خواهد بود و تلاش خواهد کرد با برنامه های علمی و فرهنگی در زمینه کمک به توسعه وتعالی کشور به خوبی نقش آفرینی کنند.

در پایان این جلسه با اهدا لوح سپاس از فعالیتهای چندین ساله  بسیج اساتید استان توسط رئیس  دانشگاه فنی وحرفه ای کهگیلویه و بویراحمد  تجلیل  شد، همچنین اعضا با حضور در یادمان شهدای گمنام در دانشکده فنی و حرفه‌ای به این شهید والامقام ادای احترام کردند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول