اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

عملیات ساخت شهرک مسکونی ۲۵۰ واحدی در آشتیان آغاز شد

در مراسمی با حضور استاندار مرکزی و جمعی از مسوولان عملیات ساخت شهرک مسکونی ۲۵۰ واحدی امید در روستای کردیجان آشتیان آغاز شد.

عملیات ساخت  شهرک مسکونی ۲۵۰ واحدی در آشتیان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، عصر امروز در مراسمی با حضور سیدعلی آقازاده استاندار مرکزی و جمعی از مسوولان عملیات ساخت شهرک مسکونی ۲۵۰ واحدی امید در روستای کردیجان آشتیان آغاز شد.

استاندار مرکزی در این مراسم گفت: این شهرک مسکونی با هدف ماندگاری جوانان در روستاها و کمک به مهاجرت معکوس احداث می‌شود.

سیدعلی آقازاده افزود: طی سال‌های گذشته عدم توجه به روستاها موجب خالی شدن این فضا از جمعیت شده و مهاجرت از روستاها به شهرها را به دنبال داشت که امروز با توجه ویژه به روستاها این مهاجرت کاملا معکوس شده است.

وی فراهم سازی امکانات اشتغال و مسکن در روستاها را موجب ماندگاری مردم در روستاها دانست و بیان کرد: روستاها قطب تولید کشاورزی هستند و نباید اجازه داد به دلیل نبود امکانات روستاها خالی شوند.

استاندار مرکزی گفت: امید است بتوانیم گام‌های ارزنده‌ای در راستای ایجاد شغل و تولید در روستاها برداریم.

 آقازاده استاندار مرکزی همچنین در سفر به آشتیان ضمن بازدید از محل زمین ۸ هزار متری فاز ۳ طرح اقدام ملی و مسکن محرومین شهرستان بیان کرد: با آماده سازی این اراضی هیچ متقاضی مسکن ملی در آشتیان در نوبت دریافت زمین نخواهد ماند. 

به گزارش فارس امروز همچنین به مناسبت هفته وحدت  سیستم تقویت فشار آب آشامیدنی روستاها سیاوشان با صرف اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال افتتاح و از خط انتقال آب مجتمع بی‌بی فاطمه صغری (س) برای روستاهای سیاوشان، جعفرآباد، چشمه و... در شهرستان آشتیان  بهره‌برداری شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول