اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

ظرافت‌های دفاع مقدس توسط هنرمندان به نمایش گذاشته شود

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس لرستان گفت: ظرافت‌های دفاع مقدس توسط هنرمندان به نمایش گذاشته شود، همچنان که امروز شاهد پخش فیلم و تصاویری مستند از زمان جنگ هستیم که در آن زمان توسط برخی هنرمندان ثبت و ضبط شده است.

ظرافت‌های دفاع مقدس توسط هنرمندان به نمایش گذاشته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، محسن رشیدی ظهر امروز در آئین اختتامیه چهارمین دوره جشنواره ملی تولیدات هنری(فانوس)، اظهار کرد: هر کسی بایستی سهم خود را دفاع‌مقدس و تبیین ارزش‌ها و فرهنگ‌های آن در قالب‌های مختلف ایفا نماید.

وی خاطرنشان کرد: برجسته‌سازی آنچه در جبهه‌های حق علیه باطل رخ داده، از ضروریات امروز بوده و از این‌رو تکلیف و وظیفه‌ بر عهده همگان است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به حضور بیش از 40 کشور با تجهیزات کافی در همراهی با عراق برای جنگ با ایران اسلامی، افزود: اگرچه در جنگ‌های گذشته همواره شاهد از دست دادن بخشی از خاک سرزمینمان به بیگانه بودیم، اما در جنگ تحمیلی به پشتوانه بسیج مردمی این موضوع تکرار نشد.

رشیدی بیان داشت: باید ظرافت‌های دفاع مقدس توسط هنرمندان به نمایش گذاشته شود، همچنان که امروز شاهد پخش فیلم و تصاویری مستند از زمان جنگ هستیم که در آن زمان توسط برخی هنرمندان ثبت و ضبط شده است.

وی، هنر متعالی اسلامی را با هنر غربی متمایز دانست و گفت: هنر غربی بیشتر نماد ابتذال و فساد را بر دوش می‌کشد، در حالی که فرهنگ و هنر ایرانی چیزی جدای این مسائل بی‌ارزش است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس لرستان بر حضور گسترده هنرمندان در جشنواره‌های مختلف جهت تقویت فرهنگ و هنر استان تاکید و تصریح کرد: این مهم از طریق اطلاع‌رسانی و رسانه‌های استان امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول