اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

تغییر در اعمال محدودیت‌های کرونایی استان/ اصناف بازگشایی و مدارس 2 هفته تعطیل می‌شوند

دبیر ستاد استانی مبارزه با ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری گفت: مشاغل رده 2 که شامل بازارها و اصناف هستند از فردا در شهرستان مرکز استان و بروجن از محدودیت تعطیلی خارج می‌شوند اما مشاغل گروه 2، 3 و مدارس کل استان به مدت 2 هفته تعطیل خواهند بود.

تغییر در اعمال محدودیت‌های کرونایی استان/ اصناف بازگشایی و مدارس 2 هفته تعطیل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد مجید شیرانی امشب با حضور در استودیو خبر 20 صدا و سیمای مرکز استان چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به برگزاری امروز ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا و مصوبات لازم‌الاجرای این ستاد علی‌رغم تصمیم‌گیری استان در جلسه شورای اداری روز پنج‌شنبه، مشاغل رده 2 که شامل بازارها و اصناف هستند از فردا در شهرستان مرکز استان و بروجن از محدودیت تعطیلی خارج می‌شوند.

دبیر ستاد استانی مبارزه با ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مشاغل گروه 3و 4 که شامل آموزشگاه‌ها زبانسراها، استخرها، مساجد و مصلی، تالارهای پذیرائی، برگزاری آزمون‌های، حضوری برگزاری مراسمات اجتماعی و مذهبی، باشگاه‌های ورزشی پر برخورد، کافه و قهوه خانه‌ها با توجه به مصوبه ستاد ملی و استانی مبارزه با ویروس کرونا در کل استان کماکان تا 2هفته تعطیل هستند.

وی تصریح کرد: کل مدارس استان نیز در این تصمیم جدید به مدت 2 هفته تعطیل اعلام می‌شود و دانش‌آموزان، معلمان و کادر اجرائی از حضور در مدارس خودداری کنند.

شیرانی تاکید کرد: اعمال محدودیت‌ها و الزام به تعطیلی مدارس و گروه‌های شغلی 3 و 4 طبق ارزیابی‌ها فقط می‌تواند به میزان 30 درصد از بروز ابتلا به کرونا در جامعه جلوگیری کند و نکته مهم برای مقابله موثر با این ویروس منحوس خود مراقبتی و عدم برگزاری مراسمات خانوادگی توسط مردم است.

انتهای پیام/68033/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول