اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

کلنگ‌زنی ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه در ملارد/ کلاس‌های ۴۰ نفری در بخش مرکزی

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان ملارد با اشاره به کلنگ‌زنی احداث آموزشگاه ۱۲ کلاسه مجمع خیرین مدرسه‌ساز و ساخت ۱۱ فضای آموزشی در سطح شهرستان، گفت: تراکم دانش آموزی در بخش مرکزی شهری ملارد، سرآسیاب و مارلیک حتی به بالای ۴۰ نفر در کلاس می‌رسد.

کلنگ‌زنی ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه در ملارد/ کلاس‌های ۴۰ نفری در بخش مرکزی

طیب رضایی‌فر مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان ملارد امروز در حاشیه مراسم کلنگ زنی احداث آموزشگاه ۱۲ کلاسه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملارد اظهار داشت: با عنایت به تراکم دانش آموزشی میانگین ۳۲/۵ نفر در هر کلاس در سطح شهرستان و حتی بالای ۴۰ نفر در بخش مرکزی ملارد، سرآسیاب و مارلیک به تفکیک بخش صفادشت، در ۳ سال اخیر گام‌های موثری در راستای حل مشکل کمبود فضای آموزشی با مسؤولان شهرستانی و مجمع خیرین مدرسه‌ساز برداشته شد.

وی افزود: در نتیجه این پیگیری‌ها طرح جهاد مدرسه‌سازی در شهرستان ملارد آغاز شد و در سال جاری پروژه‌های مناسبی به بهره‌برداری رسیده و ۱۰ پروژه نیز در سطح شهرستان دست احداث است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد بیان داشت: امروز نیز مراسم کلنگ‌زنی یازدهمین پروژه و آموزشگاه ۱۲ کلاسه مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان ملارد در زمینی به مساحت ۲۵۰۰ مترمربع و زیربنا ۱۳۷۰ متر مربع در قالب طرح آجر به آجر در بلوار شهیدان شوریابی برگزار شد.

رضایی‌فر گفت: این مدارس به همت مجمع خیرین و اداره کل توسعه و نوسازی مدارس استان تهران در حال احداث است و انتظار است تا سال تحصیلی آتی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ به بهره‌برداری برسد.

وی تصریح کرد: از مجمع خیرین مدرسه‌ساز کشور و تمامی خیرین عزیز استدعا دارم که آموزش و پرورش شهرستان در راستای احداث هنرستان‌ها از جمله هنرستان کشاورزی و مدارس استثنایی نیاز مبرم به کمک‌های مالی دارد و امیدواریم خیرین عزیز آموزش و پرورش را در این مسیر یاری کنند.

به گزارش فارس، آئین کلنگ زنی آموزشگاه ۱۲ کلاسه مجمع خیرین مدرسه‌ساز ملارد در قالب طرح آجر به آجر امروز با حضور مسوولان شهرستانی و مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد برگزار شد.

انتهای پیام/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول