اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

آزادبودن ۳۹۰ کیلومتر از سواحل دریای مازندران

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران با اشاره به آزادبودن ۳۹۰ کیلومتر از سواحل دریای مازندران گفت: حدود ۸۵ درصد از سواحل دریای مازندران در دسترس مردم قرار دارد.

آزادبودن ۳۹۰ کیلومتر از سواحل دریای مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، مهدی رازجویان معاون عمرانی استاندار مازندران صبح امروز در جلسه آزادسازی سواحل دریای مازندران، ضمن تبریک فرا رسیدن هفته وحدت، افزود: آزادسازی کامل سواحل دریای مازندران موضوعی است که با همدلی و همراهی تمام دستگاه‌ها و نهادها امکان‌پذیر خواهد بود.

وی ضمن قدردانی از تمام نهادهایی که در آزادسازی سواحل همراهی کردند، اظهار کرد: در اختیار قرار دادن سواحل دریا به مردم باعث شکل‌گیری امید در جامعه می‌شود.

رازجویان با اشاره به آزادبودن ۳۹۰ کیلومتر از سواحل دریای مازندران، ادامه داد: حدود ۸۵ درصد از سواحل دریای مازندران در دسترس مردم قرار دارد.

معاون استاندار مازندران تصریح کرد: تردد آزاد مردم در ساحل دریا با همراهی تمام نهادها انجام خواهد شد.

رازجویان با اشاره به صدور مجوزهای اسکله‌های تفریحی در ساحل دریای مازندران، افزود: با تردد آزاد مردم در سواحل، این اسکله‌ها می‌توانند به بهترین شکل به مردم خدمات‌رسانی کنند.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول