اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

کارخانه اکسیژن«دره‌شهر» فعال می‌شود

جانشین دادستان مرکز استان ایلام گفت: مدیر کارخانه اکسیژن شهرستان دره‌شهر مکلف شد طی ۴۸ ساعت آینده مشکلات سر راه تولید را توسط کارشناسان بررسی و برای پیگیری به استان ارسال کند.

کارخانه اکسیژن«دره‌شهر» فعال می‌شود

رضا امیری‌مقدم جانشین دادستان مرکز استان ایلام صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام با بیان اینکه حسب دستور خسروی‌زاد دادستان مرکز استان و در راستای حمایت از تولید و رفع مشکل اکسیژن بیماران کرونایی، از کارخانه غیرفعال تولید اکسیژن دره‌شهر بازدید شد، گفت: در بازدید انجام شده، مدیر این کارخانه مکلف شد طی ۴۸ ساعت آینده مشکلات سر راه تولید را توسط کارشناسان بررسی و برای پیگیری به استان ارسال کند.

وی افزود: دادستانی برای فعال شدن این کارخانه مهم همه تلاش خود را به کار خواهد بست؛ راه اندازی این کارخانه تولیدی مشکل کمبود اکسیژن دره‌شهر و شهرستان‌های مجاور را رفع می‌کند.

جانشین دادستان مرکز استان ایلام گفت: از تلاش رئیس اداره صمت دره‌شهر برای پیگیری این مشکل تشکر می‌کنیم چرا که کمبود اکسیژن و سختی تهیه آن بیماران کرونایی بیمارستان دره‌شهر را با مشکل مواجه کرده است.

وی ادامه داد: هم اکنون بیشتر اکسیژن این شهرستان از لرستان تامین می‌شود که علاوه بر هزینه بالا، در صورت هرگونه مشکل برای کارخانه مبدا عملاً وضعیت بیماران کرونایی با خطر مواجه می‌شود.

گفتنی است؛ دادستانی مرکز استان ایلام با لبیک به فرامین و تاکیدات مقام معظم رهبری( مدظله‌العالی) و دستور رییس قوه قضاییه مبنی بر حمایت از تولید و رفع موانع تولید، عملاً و با جدیت و بی‌وقفه( حتی در روزهای تعطیل) پیگیر مسائل و مشکلات عدیده تولید کنندگان و سرمایه گذاران است و خوشبختانه این مجموعه قضایی به ملجاء، مامن و پشتوانه‌ای عظیم برای تولید کنندگان، سرمایه گذاران و صنعتگران تبدیل شده و رضایتمندی جامعه را در پی داشته است. 

انتهای پیام/ 970877‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول