اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

رعایت محدودیت‌های کرونا در سمیرم، خوانسار و گلپایگان مطلوب است

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: وضعیت اجرا و رعایت محدودیت‌های کرونایی در شهرستان‌های گلپایگان، خوانسار و سمیرم درباره و تعطیلی گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ مطلوب گزارش شده است.

رعایت محدودیت‌های کرونا در سمیرم، خوانسار و گلپایگان مطلوب است

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، حجت‌الله غلامی سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان روز پنجشنبه اظهار داشت: پس از ابلاغ شرایط حاد در پنج شهرستان استان، ستاد شهرستانی سمیرم در ساعات اولیه تشکیل شد و موارد مربوط به گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ بطور دقیق در این شهرستان به اجرا گذاشته شد.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان ادامه داد: شرایط محدودیت‌ها در خوانسار و گلپایگان هم با توجه به بازرسی‌های انجام شده و گزارش‌های دریافتی مطلوب ارزیابی شده است.

وی اظهار داشت: وضعیت اجرای محدودیت‌ها در نجف‌آباد مناسب نیست و بر این اساس تیم‌های بازرسی و نظارت در سطح این شهرستان فعال هستند و بدلیل ابلاغ قبلی این مساله، بدون تذکر قبلی به متخلفان، نسبت به پلمب واحد تولیدی آنها اقدام خواهد شد.

غلامی خاطرنشان کرد: وضعیت رعایت محدودیت‌ها از طرف صنوف و واحدهای تولیدی در شاهین شهر نسبت به نجف آباد بهتر گزارش شده و عملکرد در بعضی بخش‌ها بسیار مناسب است و امیدواریم با هماهنگی‌های سایر بخش‌ها هم عملکرد خوبی را داشته باشند.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: با توجه به اینکه در شرایط سختی قرار داریم و حفظ جان انسان‌ها برای همه ما در اولویت اول و بعنوان وظیفه انسانی محسوب می‌شود همه واحدهای تولیدی، صنوف و فروشگاه‌ها باید تعطیلی و رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی را بکار ببندند و توصیه‌ها را رعایت کنند.

وی ابراز امیدواری کرد که صنوف و واحدهای تولیدی شهرستان نجف آباد هم همکاری بیشتری را با دستگاه‌های اجرایی داشته باشند.

غلامی تصریح کرد: شهرستان‌های خوانسار، سمیرم، شاهین‌شهر و میمه، گلپایگان و نجف‌آباد بدلیل افزایش ناگهانی موارد ابتلا و افزایش پیک بستری بیماران دارای علائم بیماری کرونا در فهرست شهرستان‌های بحرانی کرونا در کشور قرار گرفتند.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان بیان داشت: وضعیت پنج شهرستان گلپایگان، خوانسار، نجف‌آباد، شاهین‌شهر و میمه و سمیرم در جلسه روز دوشنبه ستاد استانی مقابله با کرونا مطرح و مقرر شد ستادهای شهرستانی در پنج شهرستان تشکیل و در خصوص گروه‌های شغلی ۲، ۳ و۴ و درباره محدودیت‌ها و یا تعطیلی‌ها تصمیم‌گیری شود.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول