اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

۶۰ میلیون هزینه ایاب و ذهاب نیروهای تهرانی شاغل در آموزش‌وپرورش قرچک/ بی‌دقتی در جذب نیروی انسانی

سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک گفت: بابت ۸۰۰ نیرو انسانی که از استان تهران در شهرستان قرچک مشغول به کار هستند ۶۰ میلیون تومان هزینه ایاب و ذهاب ماهانه متحمل می‌شویم.

۶۰ میلیون هزینه ایاب و ذهاب نیروهای تهرانی شاغل در  آموزش‌وپرورش قرچک/ بی‌دقتی در جذب نیروی انسانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از قرچک، روح الله فراهانی سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش در سالن اجتماعات ثقلین آموزش و پرورش، اظهار کرد: امروز با وجود ویروس منحوس کرونا ضرورت بحث پدافند غیرعامل بیش از پیش آشکار شده و ایمن سازی جامعه در مقابل آسیب‌ها و تهدیدات را ضروری کرده است.

وی با بیان اینکه امروز بیش از هر زمان دیگری وحدت مسلمین نیاز است و اهمیت دارد، گفت: در حال حاضر شاهد حمایت رئیس جمهور فرانسه از اهانت یک روزنامه نگار به مقدسات دین مبین اسلام و پیامبر عظیم الشان(ص) هستیم، این امر وقیحانه را آزادی بیان عنوان می‌کنند که این حرکت زشت، ناپسند و بی‌شرمانه را محکوم و انزجار خود را اعلام می‌کنیم.

سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک بیان کرد: شهرستان قرچک با ۵۴ هزار دانش‌آموز ، 3 هزار همکار و ۵ هزار دانش‌آموز اتباع در حال خدمت رسانی به نظام آموزشی کشور است.

فراهانی ادامه داد: با توجه به تراکم دانش‌آموزی و با همت مجموعه آموزش و پرورش شهرستان قرچک ، ۵ پروژه در حال ساخت و ۲ پروژه نیز در حال بررسی برای شروع به کار است.

وی تصریح کرد: باید نگرش به آموزش و پرورش عوض شود، نباید نگاه مصرف گرانه به آموزش و پرورش داشت چرا که با تغییر نگرش در این حوزه می توان به عنوان سرمایه نگاه کرد چرا که آینده سازان کشور در آموزش و پرورش رشد و تکامل می‌یابند.

سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک یادآور شد: نگاه مردم باید در استان و منطقه به سمت مدرسه‌سازی سوق داده شود و کمک‌های مردمی باید به سمت تعلیم و تربیت دانش‌آموزان برود.

فراهانی بابیان اینکه در بحث جذب نیروی انسانی دقت نشده است، خاطرنشان کرد: ۸۰۰ نیرو از استان تهران وارد شهرستان قرچک می‌شود که ۶۰ میلیون تومان هزینه ایاب و ذهاب ماهانه متحمل می‌شویم.

وی در خصوص ماده ۱۸ قانون شوراهای آموزش و پرورش افزود: در شهرستان قرچک ۱۸ هزار واحد مسکونی ساخته شده است که باید ۹۰ مدرسه ساخته می‌شد که اگر این موضوع توسط انبوه سازان انجام می‌گرفت کمبود فضای آموزشی نداشتیم و متأسفانه این امر محقق نشده است و ما با کمبود فضای آموزشی مواجه هستیم.

سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک تأکید کرد: در بعضی از مدارس فضاهای مازادی وجود دارد که باید تغییر کاربری داده شود و به تجاری تبدیل شوند تا آموزش و پرورش به در آمد پایدار دست پیدا کند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول