اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

اصناف ابرکوه زیر ذره‌بین ستاد مقابله با کرونا

نماینده فرماندار ابرکوه در ستاد مقابله با کرونا این شهرستان با بیان این‌که تیم بازرسی در پلمپ اصناف متخلف کرونایی مصمم است، گفت: تیم بازرسی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در شهرستان به طور مستمر از سطح شهرستان بازدید و واحدهای صنفی متخلف را پلمپ می‌کنند.

اصناف ابرکوه زیر ذره‌بین ستاد مقابله با کرونا

جهانگیری امیدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ابرکوه، اظهار کرد: در پی اعلام دستورالعمل جدید ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا و تعطیلی اصناف (به‌غیراز واحدهای صنفی تأمین‌کننده مایحتاج عمومی مردم)، تیم بازرسی ستاد مذکور به طور مستمر واحدهای صنفی را رصد کرده و با متخلفین قاطعانه برخورد می‌کند.

نماینده فرماندار در تیم بازرسی ستاد مقابله با کرونا، افزود: در طی بازدیدهای گذشته در شهر مهردشت تعداد دو واحد صنفی و یک دفتر بیمه به علت رعایت نکردن مصوبات ستاد، پلمپ شدند.

امیدی با بیان این‌که دادستان عمومی و انقلاب ابرکوه مصوبات ستاد کرونا را به منزله قانون و برای همگان لازم‌الاجرا عنوان کرده است، تصریح کرد: تیم بازرسی متشکل از نمایندگان دادستان، نیروی انتظامی، فرمانداری، شبکه بهداشت و سایر مسئولین مربوطه است که در صورت مشاهده هرگونه تخلف و سرپیچی از مصوبات ستاد مقابله با کرونا، برابر قانون رفتار خواهند کرد.

محسن فلاح زاده کارشناس بازرسی و نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت نیز در گفتگو با فارس از پلمپ 11 واحد صنفی در روز گذشته خبر داد و گفت: بر اساس مصوبه ستاد کرونا این بازدیدها به طور مستمر انجام و واحدهای صنفی متخلف پلمپ می‌شوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بازرسی‌های فوق تا روز دوشنبه هفته آینده انجام می‌شود و در صورت تصمیم ستاد و تمدید محدودیت‌ها، این روند ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول