اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

تهیه جهیزیه ۶ نوعروس به مناسبت ربیع‌الاول توسط سپاه ملایر

فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: به مناسبت ماه ربیع‌الاول ۶ سری جهیزیه به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان تهیه و توزیع شد.

تهیه جهیزیه ۶ نوعروس به مناسبت ربیع‌الاول توسط سپاه ملایر

سید جواد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به اینکه از ابتدای کرونا تاکنون بسیجیان شهرستان ملایر در راستای اجرای منویات رهبری اقدام به جمع‌آوری و توزیع کمک‌های مومنانه داشته و در سایر اقدامات جهادی نیز حضوری مستمر داشته‌‌اند اظهار کرد: شهرستان ملایر در حوزه کمک‌های مومنانه رتبه نخست را در استان همدان داشته است.

وی با بیان اینکه تا کنون سه مرحله از توزیع کمک‌های مومنانه در شهرستان توسط سپاه و بسیج انجام شده افزود: این کمک‌ها از سوی خیران و نیکوکاران و با کمک حوزه‌های و پایگاه‌های مقاومت بسیج جمع‌آوری و توزیع شده است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر  گفت: طی مراحل توزیع کمک‌های مومنانه در ملایر حدود 15 هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند و کم‌برخوردار شهرستان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه مرحله چهارم این کمک‌ها در هفته جاری همزمان با  آغاز ماه ربیع‌الاول انجام گرفت افزود: در این راستا توزیع  ۳ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۷۰۰ میلیون تومان شامل برنج، روغن، حبوبات، مرغ و گوشت، ماکارونی، قند، و.... بین زنان بدسرپرست و بی‌سرپرست و خانوداه‌های نیازمند در حال انجام است.

حسینی با بیان اینکه طی مراحل دیگر قرار است این کمک‌ها در شهرستان ادامه یابد تصریح کرد: در مراحل بعدی نیز  خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا و افراد زیر پوشش بهزیستی و کمیته امداد از این بسته‌ها بهره‌‌مند می‌شوند.

وی در ادامه تهیه یک‌هزار و ۵۰۰ بسته لوازم‌التحریر هر کدام به ارزش ۲۵۰ هزار تومان را از دیگر اقدامات بسیج و سپاه ملایر برشمرد و افزود: این بسته‌ها بین دانش‌آموزان مناطق محروم توزیع می‌شود.

حسینی با بیان اینکه بازسازی و مرمت بیش از ۱۰ منزل مسکونی محرومین در سطح شهرستان در دست اقدام است گفت: اقدامات جهادی بسیجیان و سپاه شهرستان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه به مناسبت ماه ربیع‌الاول ۶ سری جهیزیه نوعروسان به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان و ۲ سری سیسمونی به ارزش ۶ میلیون تومان تهیه و توزیع شده است خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تعدادی دیگر جهیزیه از سوی خیران تهیه به  نوعروسان نیازمند اهدا شده است.

انتهای پیام/89013

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول