اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

سالم‌سازی و استانداردسازی فضای مجازی، اولویت آموزش و پرورش

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس گفت: سالم سازی و استاندارد سازی فضای مجازی در اولویت کارآموزش و پرورش قرار دارد و این مهم از طریق تعامل با دستگاه‌های اجرایی مختلف بدست خواهد آمد.

سالم‌سازی و استانداردسازی فضای مجازی، اولویت آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، محمد فیاض پور در آیین تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید آموزش و‌پرورش شهرستان سروستان گفت: میزان توجه به آموزش و پرورش در یک کشور با میزان توسعه زیر ساخت های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی آن کشور رابطه مستقیم دارد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس گفت: در آموزش و پرورش چیزی به نام هزینه وجود ندارد و هرچه که در این دستگاه خرج میشود به نوعی سرمایه گذاری است و هرچه به آموزش و پرورش توجه بیشتری شود آسیبهای اجتماعی کاهش پیدا می‌کند.

فیاض پور گفت: در سالهای اخیر با وجود تمام مشکلات اقتصادی که متوجه کشور شده بود بر پایه صحبت های مقام معظم رهبری توجه عملی خوبی به مسایل و مشکلات اقتصادی فرهنگیان به خصوص بازنشستگان شد.

وی با اشاره به اینکه فصل مشترک انتظارات همه افراد جامعه از آموزش و پرورش تربیت انسان صالح و نیکوست بیان کرد: در شرایط کرونایی ماموریت و مسیولیت متولیان تعلیم و تربیت تمام نشده است بلکه با تمرکز بر روی آموزش مجازی تغییر رویه پیدا کرده است

معاون آموزش ابتدایی اموزش و پرورش فارس اظهار کرد:رویه آموزش و پرورش به عنوان یک دستگاه تعاملی، ارتباط گیری موثر و هدفمند با دستگاه های مختلف در جهت رفع موانع و مشکلات دانش آموزان است

فیاض پور با تاکید بر اینکه استفاده از آموزه های دینی و ارزش‌های اخلاقی راهگشای نسل امروز است گفت: باید آموزه های دینی را با زبان امروزی با یک روند پویا و زنده به دانش آموزان آموزش دهیم و شبهات اعتقادی آنان را پاسخ دهیم.

 وی افزود: معلمان همیشه فراتر از توان و تکالیف خود ایثارگرانه کار کرده اند و آموزش و پرورش با شیوع کرونا در حال پوست اندازی است و خوشبختانه معلمان بدون فوت وقت خود را با استاندارد های موجود سازگار کرده اند.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از زحمات کاظم خادمی رییس اداره اموزش و پرورش شهرستان سروستان، علی اصغر سلطانی به عنوان رییس جدید این اداره منصوب شد.

گفتنی است سلطانی دارای مدرک کارشناسی ارشد جامعه شناسی می باشد و پیش از این کارشناس آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش فارس بود ودر سوابق وی معاون اموزشی  و مسوول حسابداری و امور مالی آموزش و پرورش سروستان نیز دیده می‌شود.

انتهای پیام/ ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول