اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

دیدار مسؤول گروه فرهنگی سند راهبردی شورای هماهنگی رزمندگان با خانواده شهدای زنجانی

مسؤول گروه فرهنگی سند راهبردی شورای هماهنگی رزمندگان صبح امروز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در قالب هیأتی با خانواده سه شهید دوران دفاع مقدس منطقه شمالغرب استان زنجان دیدار کرد.

دیدار مسؤول گروه فرهنگی سند راهبردی شورای هماهنگی رزمندگان با خانواده شهدای زنجانی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مسؤول گروه فرهنگی سند راهبردی شورای هماهنگی رزمندگان صبح امروز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در قالب هیأتی با خانواده سه شهید دوران دفاع مقدس منطقه شمالغرب استان زنجان دیدار کرد.

در این دیدارها داود غیاثی‌راد ابتدا با خانواده شهید «اشرف علی رحمانی» دیدار و در جریان امورات زندگی آنها قرار گرفت.

در این دیدار که، عباس بابایی معاون هاهنگ کننده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان نیز حضور داشت یاد و خاطره شهید بزرگوار گرامی داشته شد، «اشرف علی رحمانی» از شهدای زنجانی است که در درگیری مستقیم با ضد انقلاب کوموله و در منطقه شمالغرب کشور به شهادت رسیده است.

همچنین در ادامه مسؤول گروه فرهنگی سند راهبردی شورای هماهنگی رزمندگان با حضور در منزل بسیجی شهید «جابر طالبی» با خانواده این شهید والامقام دیدار کرد.

در این دیدار سردار داود غیاثی‌راد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم، شهدای نظام و انقلاب، شهدای مدافع اسلام و همه شهدای اسلام در هر نقطه جهان سلام سردار سرلشگر ایزدی را خدمت این خانواده بزرگوار تقدیم کرد.

بسیجی شهید جابر طالبی در شهر بانه و در درگیری با گروهک تروریستی کوموله و در درگیری مستقیم با ضد انقلاب به فیض شهادت رسیده است.

همچنین در ادامه این دیارها مسؤول گروه فرهنگی سند راهبردی شورای هماهنگی رزمندگان با پدر و مادر شهید علیرضا مهدی عراقی دیدار و لوح تقدیر و سلام سردار سرلشگر مصطفی ایزدی را به آنها تقدیم کرد.

شهید علیرضا مهدی عراقی دومین فرزند خانواده بود که در منطقه شمالغرب و درگیری با ضد انقلاب به شهادت رسیده است، پدر شهید قروه‌ای و مادر شهید تبریزی است.

شهید علیرضا مهدی عراقی ۱۶ ساله بوده که در رشته فیزیک تحصیل می‌کرد و از دانش‌آموزان رتبه برتر بود، به گفته مادر شهید شهید علاقه زیادی به تدریس در حوزه علمیه داشته است.

انتهای پیام/73002/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول