اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

معرفی 18 باشگاه به اماکن نیروی انتظامی برای پلمب

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان از بازرسی بیش از 300 باشگاه ورزشی در یک ماه اخیر خبر داد و گفت: 18 باشگاه طی چهار نامه به اداره اماکن نیروی انتظامی برای پلمپ معرفی شده‌اند.

معرفی 18 باشگاه به اماکن نیروی انتظامی برای پلمب

محمدعلی حمزه‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از بازرسی بیش از 300 باشگاه ورزشی در یک ماه اخیر خبر داد و اظهار کرد: در طول این مدت بیش از 40 اخطاریه به باشگاه‌ها داده شده و در شهر زنجان 18 باشگاه طی چهار نامه به اداره اماکن نیروی انتظامی برای پلمب معرفی شده‌اند. 

معاون ورزشی اداره کل ورزش جوانان استان زنجان تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان به عنوان نهاد حاکمیتی ناظر و حامی فعالیت‌های ورزشی استان سلامتی عموم مردم به ویژه ورزشکاران را اولویت اول و مقدم بر هر کاری به ویژه در این شرایط کرونایی می‌داند. 

وی با تاکید بر لازم‌الاجرا بودن مصوبات ستاد پیشگیری از کرونای استان به ویژه با توجه به تشدید شیوع ویروس در استان تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان از زمان صدور دستور و مصوبه ستاد پیشگیری از کرونای استان اقدام به نامه‌نگاری با همه دستگاه‌های اجرایی و ادارات شهرستان‌ها و هیأت‌های ورزشی در راستای پیگیری و تاکید بر اجرای مصوبات کرده است. 

حمره‌پور همچنین با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه رسانه افزود: همچنین با توجه به تاکید استاندار و اهمیت تعطیلی باشگاه‌ها در این دوره شیوع، برنامه‌ریزی و اقدام اساسی برای نظارت بر باشگاه‌ها در سراسر استان انجام شده است و کارشناسان و بازرسان اداره کل و ادارات شهرستانی و هیأت پزشکی در طول یک ماه گذشته نظارت مستمر بر تعطیلی باشگاه‌های ورزشی داشته‌اند. 

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان در ادامه طرح ادعاهایی مبنی بر عدم بازرسی یا فعالیت در این زمینه را قضاوتی ناعادلانه و دور از انصاف دانست و افزود: نظارت‌های اداره کل ورزش و جوانان بر اجرای مصوبات ستاد پیشگیری از کرونا منظم و مستمر بوده و خواهد بود و با باشگاه‌های متخلف نیز برخوردهای لازم صورت گرفته است و این مهم همچنان ادامه دارد. 

وی همچنین با بیان اینکه باشگاه‌های ورزشی از جمله آسیب‌پذیرترین اقشار در طول دوران شیوع بیماری کرونا بوده‌اند، تصریح کرد: اماکن اکثر باشگاه‌ها استیجاری بوده و حتی محل زندگی بیشتر باشگاه‌داران  نیز اجاره‌ای است و این در حالی است که تنها محل درآمد آنها باشگاه داریست و در گذران زندگی و مخارج آن بشدت به سختی افتاده‌اند.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول