اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

کشورهای اسلامی در مقابل توهین‌های رذیلانه مکرون سکوت نکنند

رییس مدرسه دینی سلطان‌العلمای بندرلنگه گفت: توهین‌های رذیلانه رییس جمهور فرانسه نشان کوته فکری وی و خباثت آنان است و کشورهای اسلامی نباید در برابر این اقدام سکوت کنند.

کشورهای اسلامی در مقابل توهین‌های رذیلانه مکرون سکوت نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، شیخ محمد علی امینی از علمای هرمزگان و جنوب ایران در اظهاراتی با محکومیت توهین رذیلانه رییس جمهور فرانسه به ساحت قدسی رسول خدا (ص) اظهار کرد: این عمل پرده از نیات اسلام‌ستیزان صهیونیستی برداشت.

وی افزود: خداوند متعال در آیه 8 سوره صف در قرآن کریم می‌فرمایند: «یرِیدُونَ لِیطْفِؤُا نُورَ الله بِأَفْواهِهِمْ وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کرِهَ الْکافِرُونَ» یعنی کافران می‌خواهند تا نور خدا را به گفتار باطل (و طعن و مسخره) خاموش کنند و البته خدا نور خود را هر چند کافران خوش ندارند کامل و محفوظ خواهد داشت. این آیه بهترین پاسخ به افکار منحرف و اندیشه‌های باطل رییس جمهور فرانسه در دشمنی با اسلام است.

رییس مدرسه دینی سلطان‌العلمای بندرلنگه خاطرنشان کرد: توهین‌های رذیلانه و مکرر رئیس جمهور فرانسه (ماکرون) به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) در واقع یک جریان خاص است که پرده از نیات اسلام ستیزان صهیونیستی و سردمداران آن بر می‌دارد.

وی همچنین تأکید کرد: کشورهای اسلامی بایستی با اتخاذموضعی محکم و یکپارچه درس محکمی به این یاوه‌گو وامثالش بدهند تا هیچکس بعدازاین  جرات اهانت به مقدسات مسلمانان رانداشته باشد.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول