اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

9100 دانش‌آموز غیرایرانی در هرمزگان تحصیل می کنند

معاون آموزش ابتدائی آموزش و پرورش هرمزگان گفت: در سال تحصیلی جاری بیش از 9هزار و 100 دانش آموز اتباع در مقاطع پیش دبستانی، ابتدائی و متوسطه اول و دوم در استان تحصیل می کنند.

9100 دانش‌آموز غیرایرانی در هرمزگان تحصیل می کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ایرج بیت الهی اظهار داشت: دانش آموزان اتباع استان هرمزگان در آموزش و پرورش مناطق دارای مجوز بندرعباس، قشم، حاجی آباد، کیش و پارسیان مشغول به تحصیل هستند.

وی با بیان اینکه بیشترین دانش آموزان اتباع از کشور افغانستان هستند، گفت: در سال تحصیلی جاری بیش از 9هزار و 100 دانش آموز اتباع در مقاطع پیش دبستانی، ابتدائی و متوسطه اول و دوم در استان تحصیل می‌کنند.

معاون آموزش ابتدائی آموزش و پرورش استان هرمزگان تصریح کرد: بیش از هفت هزار و100 دانش آموز اتباع در مقطع ابتدائی، بالغ بر 1500 دانش آموز در متوسطه دوره اول، قریب به 500 دانش آموز در متوسطه دوم و حدود 20 دانش آموز دیگر در پیش دبستانی و مدارس استثنائی استان مشغول به تحصیل هستند.

بیت الهی خاطر اضافه کرد: دانش آموزان دارای مادر ایرانی در هر منطقه استان می‌توانند در مدارس شهر خود مشغول به تحصیل شوند.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول