اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

کشف داروی قاچاق به ارزش 150 میلیون ریال در ایلام

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان ایلام گفت: تعداد ۲۰۲ قلم انواع قرص و آمپول خارجی و همچنین یک کیلو و 300 گرم پودر کراتین خارجی قاچاق به ارزش 150 میلیون ریال در ایلام کشف شد.

کشف داروی قاچاق به ارزش 150 میلیون ریال در ایلام

سرهنگ مهدی کیانی سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان ایلام شامگاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و با رصد اخبار و اطلاعات واصله یک واحد عرضه داروهای قاچاق را در سطح شهر ایلام شناسایی کردند.

وی افزود: در یک عملیات پلیسی، تعداد ۲۰۲ قلم انواع قرص و آمپول خارجی و همچنین یک کیلو و 300 گرم پودر کراتین خارجی و قاچاق کشف و یک متهم در این راستا دستگیر شد که برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش این محموله قاچاق 150 میلیون ریال برآورد شده است.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان ایلام  گفت: رسالت اصلی پلیس امنیت اقتصادی، برخورد قاطع و جدی با جرائم مختلف از جمله اخلال گران نظام اقتصادی، قاچاقچیان کالا و ارز در کشور است. 

وی با اشاره به اینکه خط قرمز پلیس امنیت اقتصادی، امنیت و سلامت اقتصاد جامعه است، خاطرنشان کرد: عزم و اراده پلیس برای برخورد با قاچاقچیان و اخلالگران نظم اقتصادی بیش از هر زمان دیگری جدی‌تر بوده و از شهروندان می‌خواهیم در صورت مشاهده هرگونه فعالیت افراد در زمینه قاچاق کالا و ارز، موضوع را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/ 970813

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول