اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

عدالت اجتماعی در شهرک عزیزی شهرقدس محقق نشده است

معاون فرهنگی و اجتماعی قرارگاه ثارالله تهران با تأکید بر اینکه عدالت اجتماعی در شهرک عزیزی شهرقدس محقق نشده است، گفت: منطقه کم برخوردار شهرک شهید عزیزی، شلمچه‌ای دیگر است که مسؤولان با روحیه انقلابی و بسیجی وارد عمل شده و حق جهاد را ادا کنند.

عدالت اجتماعی در شهرک عزیزی شهرقدس محقق نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرقدس، سردار سیدباقر سادات حسینی معاون فرهنگی و اجتماعی قرارگاه ثارالله تهران در بازدید میدانی از شهرک شهید عزیزی شهرستان قدس، اظهار کرد: عدالت اجتماعی یکی از کارهای اصلی انقلاب اسلامی بوده که این موضوع در این منطقه محقق نشده است.

وی گفت: خدمت به مردم از اصلی‌ترین شعار انقلاب اسلامی بوده و خدمت به محرومان در درجه اول یک وظیفه و توفیقی است که خداوند به افراد برگزیده خود می‌دهد. 

معاون فرهنگی و اجتماعی قرارگاه ثارالله تهران با تأکید بر کار کردن با اخلاص و استفاده از ظرفیت جهادی، بیان کرد: کار کردن در مناطق کم برخوردار نیازمند روحیه بسیجی و انقلابی است و مسؤولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی باید با روحیه جهادی در این مناطق عمل کرده و حق جهاد را ادا کنند. 

سردار سادات حسینی با اشاره به مناطق عملیاتی در دوران دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: امروز شلمچه ما شهرک عزیزی بوده و این منطقه میدان جهادی دیگر است. 

وی ادامه داد: مسائل اجتماعی و امنیتی در هم تنیده شده است و مسئله فقر، معتادان متجاهر و دیگر مسائل صرفاً آسیب اجتماعی نیست و یک تهدید امنیتی محسوب می‌شود.

معاون فرهنگی اجتماعی قرارگاه ثارالله تهران تصریح کرد: برای رسیدگی به این مسائل باید با برنامه‌ریزی اقدامات مورد نظر و با استفاده از توانمندی‌های بومی و ظرفیت‌های موجود وارد عمل شد.

در پایان بازدید میدانی معاون فرهنگی اجتماعی قرارگاه ثارالله تهران به همراه فرمانده و مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قدس و جمعی از مسؤولان استانی و شهری از نمایشگاه عملیات جهادی شهرک شهید عزیزی بازدید به عمل آوردند.

انتهای پیام/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول