اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

احمد مرادی: ابهامات فراوان و شائبه‌های فسادانگیزی درقشم وجود دارد

نماینده مردم هرمزگان گفت: دلیل اصلی طرح تحقیق و تفحص از منطقه آزاد قشم «ابهامات فراوان و شائبه‌های فسادانگیزی» است که طی چندین سال در دوران ریاست جمهوری آقای روحانی در آن مطرح است.

احمد مرادی: ابهامات فراوان و شائبه‌های فسادانگیزی درقشم وجود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در خانه ملت در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی که طی آن طرح تحقیق و تفحص از سازمان منطقه آزاد قشم با 188 رای موافق به تصویب رسید، به عنوان نماینده متقاضیان تحقیق و تفحص از منطقه آزاد قشم اظهار کرد:  بنده طرح تفحص را از منطقه آزاد قشم که جزو قدیمی‌ترین مناطق آزاد کشور است را آغاز کرده‌ام و دلیل اصلی آن «ابهامات فراوان و شائبه‌های فسادانگیزی» است که طی چندین سال در دوران ریاست جمهوری آقای روحانی مطرح است.

وی افزود: تصور من این است که انگیزه‌ای برای برخورد و مبارزه با اقدامات غیرقانونی مدیرعامل و برخی از مدیران این منطقه وجود ندارد. چراکه تاکنون با لابی‌گری و ایجاد رانت اجازه نداده‌اند که نماینده‌ای به این موضوع ورود کند.

مرادی عنوان داشت: طبق بررسی‌های به عمل آمده و شواهد موجود در صورت رسیدگی، تخلفات برخی افراد متجاوز به حقوق مردم برملا خواهد شد و اطمینان می‌دهم برای کشف تخلفات نهایت دقت را به عمل خواهم آورد تا ضمن بررسی شاخص‌های عملکردی در حوزه‌های اقتصادی و مالی، فعالیت‌های اقتصادی وابستگان درجه یک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، نحوه واگذاری و تغییر کاربری اراضی و وضعیت شرکت‌های وابسته به منطقه آزاد قشم به‌طور شفاف رسیدگی کنم.

این نماینده مردم هرمزگان در خانه ملت تصریح کرد: آقای رئیس جمهور؛ حکم مدیرعامل را شما امضا کرده‌اید، همین یک برگ محکومیت قضایی برای خیانت در امانت کافی بود که سرنوشت کشور را به چنین شخص نااهلی نسپاریم. این انتصاب آغاز و مقدمه برای شروع فساد در این منطقه بود، ناکارآمدی سلامت اداری به اوج خود رسیده و امروز مردم انتظار و توقع دارند که بدانند نتیجه کشف چنین فسادهایی چه خواهد شد.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول