اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

تاکید بر نظارت دستگاه‌های متولی بر گران فروشی و عوامل نارضایتی مردم

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: دستگاه‌های نظارتی با کمک بسیج اصناف نظارت خود را بیشتر تا عوامل نارضایتی مردم به حداقل برسد.

تاکید بر نظارت دستگاه‌های متولی  بر گران فروشی و عوامل نارضایتی مردم

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حجت الاسلام علی مصطفوی نیا صبح امروز در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم استان گفت: دستگاههای نظارتی با کمک بسیج اصناف نظارت خود را بیشتر نمایند تا عوامل نارضایتی مردم به حداقل برسد.

وی افزود: ما در کشور بن بست نداریم و هرکس این موضوع را عنوان کند خودش در بن بست است و باید مسئولیت را رها و بر عهده دیگری بسپارد.

مصطفوی نیا ادامه داد: دشمن همیشه در پشت خاکریزهای ما در حال نقشه کشیدن برای تضعیف نظام و انقلاب ماست و هر تلاشی می‌کند تا ما ناامید شویم و دستها را به نشانه تسلیم بالا ببریم اما این آرزویی است که آنها با خود به گور خواهند برد.

وی بیان کرد: همانگونه که از مردم می خواهیم که قوانین را رعایت کنند خودمان نیز باید پایبند به مسئولیتهای خودمان باشیم و ترک فعل نکنیم.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان بیان داشت: دشمن سعی دارد به همه بقبولاند که مسئولین ما از عهده کار بر نمی‌ایند و ما باید پای کار باشیم و با همدلی و همکاری و نظارت بیشتر امید را در دل مردم زنده نگه داریم.

حجت الاسلام مصطفوی نیا افزود: در گام اول همه مسئولین باید تلاش و نظارت خود را بیشتر کنند و در گام دوم با برنامه و تعیین اولویتها برای گره گشایی مشکلات مردم قدم بردارند و به سادگی از کنار آن رد نشوند.
وی همچنین ادامه داد: هر فردی که مسئولیت خود را بخوبی انجام ندهد باید پاسخگو باشد و این بیان تهدید نیست ؛بیان قانون است و ما باید به وظایمان بخوبی عمل کنیم.

انتهای پیام/75005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول