اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

تقدیم اعتبارنامه نماینده دائم قزاقستان به سرپرست سازمان امنیت و همکاری اروپا

نماینده دائم قزاقستان در سازمان های بین المللی در «وین» اعتبارنامه خود را به سرپرست و رئیس مرکز پیشگیری از درگیری سازمان امنیت و همکاری اروپا تقدیم کرد.

تقدیم اعتبارنامه نماینده دائم قزاقستان به سرپرست سازمان امنیت و همکاری اروپا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، «کایرات عمراف» نماینده دائمی قزاقستان در سازمان‌های بین‌المللی در «وین» اعتبارنامه خود را به «تولا یوریالا» سرپرست سازمان امنیت و همکاری اروپا و رئیس مرکز پیشگیری از درگیری (CPC) تقدیم کرد.

این مراسم در مقر دبیرخانه سازمان امنیت و همکاری اروپا در پایتخت اتریش برگزار شد.

در جریان گفت‌وگو، دو طرف بعد از این مراسم همکاری قزاقستان با سازمان امنیت و همکاری اروپا را به طور مثبت ارزیابی و در خصوص تقویت بیشتر مشارکت بین دو طرف ابراز اطمینان کرد.

به گفته سرپرست سازمان امنیت و همکاری اروپا قزاقستان نقش مهمی در فعالیت‌های این سازمان داشته و یکی از شرکت کنندگان فعال آن است.

عمراف به نوبه خود با اشاره به فعالیت کلیدی سازمان امنیت و همکاری اروپا، سطح بالای همکاری این کشور با سازمان مذکور را تایید کرد.

وی در بخش دیگری در مورد اصلاحات جاری در قزاقستان در زمینه‌های مختلف زندگی عمومی صحبت و ابراز امیدواری کرد که ماموریت ناظران سازمان امنیت و همکاری اروپا در انتخابات پارلمانی این کشور که قرار است مورخ 10 ژانویه سال 2021 میلادی برگزار شود، شرکت و فعالیت خواهد داشت.

این دیپلمات قزاق تاکید کرد «نورسلطان» بر اساس تجربه موفقیت آمیز تقریبا سه دهه عضویت در سازمان امنیت و همکاری اروپا و همچنین ماموریت این سازمان در این کشور از سال 1998 میلادی، خواستار توسعه  همکاری در بخش‌های جدید با سازمان امنیت و همکاری اروپا شد.

طرفین طی این ملاقات همچنین مسائل مهم دستور کار روز، نقش سازمان امنیت و همکاری اروپا در حل و فصل مشکلات منطقه‌ای و تشدید تلاش‌های بین المللی برای توسعه اجتماعی و اقتصادی کشورهای منطقه آسیای مرکزی را بررسی کردند.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول