اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

صنعاء: آمریکا و ائتلاف سعودی مسئول ترور وزیر یمنی هستند

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن، آمریکا و ائتلاف متجاوز سعودی را مسئول ترور «حسن محمد زید» وزیر ورزش و جوانان دولت نجات ملی دانست.

صنعاء: آمریکا و ائتلاف سعودی مسئول ترور وزیر یمنی هستند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «محمد علی الحوثی» رئیس کمیته عالی انقلاب یمن گفت که آمریکا و ائتلاف سعودی مسئول ترور شهید حسم محمد زید هستند.

الحوثی در حساب توئیتری خود نوشت: «شهید حسن زید با پیوستن به ائتلاف عربی علیه یمن مخالفت کرد و موضع ثابتی برای حمایت از وطن اتخاذ کرد، و همین امر سبب شد که این ائتلاف برای کسی که او را به قتل برساند، جایزه تعیین کند».

وی افزود: «ما آمریکا را مسئول قتل حسن محمد زید می‌دانیم همچنانکه ائتلاف متجاوز (سعودی) نیز مسئول این قتل است چرا که قتل او پس از تعیین جایزه و مبلغ مالی صورت گرفت و اعلام این جایزه نشان‌دهنده اصرار ائتلاف برای قتل اوست و آن‌ها این قتل را انجام داده‌اند».

 

افراد مسلح ناشناس روز سه‌شنبه (دیروز) «حسن محمد زید» وزیر امور ورزش و امور جوانان دولت نجات ملی یمن را در صنعاء به شهادت رساندند.

در همین ارتباط، عربستان سعودی حدود سه سال پیش با ارائه لیستی ۴۰ نفره از افراد وابسته به جنبش انصارالله یمن اعلام کرده بود، به هر کسی که هرگونه اطلاعاتی برای بازداشت این افراد ارائه دهد، جایزه می‌دهد (جزئیات بیشتر).

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول