اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

نظامیان صهیونیست از ترس حزب‌الله اسناد مهم را در مرز لبنان جا گذاشتند

یک روزنامه صهیونیستی نوشت، نظامیان صهیونیست که از بیم وعده‌های حزب‌الله یک پایگاه خود در مرز لبنان را با عجله تخلیه کرده‌اند، اسناد مهمی را در آن جا گذاشته‌اند.

نظامیان صهیونیست از ترس حزب‌الله اسناد مهم را در مرز لبنان جا گذاشتند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، واحد سانسور نظامی رژیم صهیونیستی پس از سه ماه اجازه افشای اطلاعاتی درباره یک خلل امنیتی بزرگ در داخل یکی از پایگاه‌های نظامی ارتش این رژیم در نزدیک مرز با لبنان را داد.

روزنامه «یدیعوت آحارونوت» نوشت، خبرنگار این روزنامه وارد این پایگاه  شده و با گشتی در داخل آن اسناد سری و حساس درباره تحرکات نظامیان و امثال آن و نیز تجهیزات نظامی پیدا کرده است.

شبکه «المیادین» هم درباره فیلمی که خبرنگار یدیعوت آحارونوت در این باره گرفته، گزارش کرد، این خبرگزار بدون هیچ مانعی از مکان اقامت نظامیان، مراکز نگهبانی و اتاق علمیات فیلم گرفته؛ اماکنی که به نظر می‌رسد به خاطر تهدید حزب‌الله به گرفتن انتقام یکی از اعضای خود، با عجله تخلیه شده‌اند.

در ادامه این گزارش آمده، در این پایگاه اسناد سری و متعددی از زندگی روتین در پایگاه، چگونگی نگهبانی، اطلاعات شخصی افسران، تجهیزات موجود و دوربین‌های مداربسته پیدا شده است.

رژیم صهیونیستی در جولای ۲۰۲۰ با حمله به منطقه‌ای نزدیک دمشق یکی از رزمندگان حزب‌الله به نام «علی محسن کامل» به شهادت رساند؛ حزب‌الله وعده انتقام داد و این رژیم از آن زمان تا کنون در حالت آماده باش است و برخی پایگاه‌های خود در مرز با لبنان را تخلیه کرده است.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول