اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

فرانسه به‌جای اهانت به پیامبر اسلام، پاسخگوی جنایات گروه‌های تروریستی همچون داعش باشد

قائم‌مقام اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: فرانسه باید پاسخگوی جنایات گروه‌های تروریستی همچون داعش باشد نه آنکه به بهانه آزادی بیان از صهیونیست‌هایی که آشکارا به رسول مکرم اسلام اهانت می‌کنند، حمایت کند.

فرانسه به‌جای اهانت به پیامبر اسلام، پاسخگوی جنایات گروه‌های تروریستی همچون داعش باشد

رضا قلعه نوی قائم‌مقام اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به اقدام توهین آمیز رئیس جمهور فرانسه گفت: پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم،  پیغام آور صلح و دوستی برای بشریت است. در جای جای رفتار، کردار و آموزه‌های آن حضرت، صلح و دوستی متبلور است، حال ما شاهد موج جدیدی از هتک حرمت خاتم الانبیاء صلوات الله علیه در به اصطلاح مهد آزادی بیان یعنی کشور فرانسه هستیم.

وی افزود: جریان اسلام هراسی هر از چندگاهی با وقوع حملاتی همانند آنچه در پاریس رخ داد، تقویت شده و دستمایه جدیدی می‌شود برای مخدوش‌سازی چهره اسلام در کشورهای غربی. این حملات همواره از جانب وهابیونی صورت می‌پذیرد که ریشه آنها را می‌توان در کشورهایی یافت که گاوهای شیرده دول غربی بوده و هستند.

قلعه نوی تاکید کرد: تفاوتی که اکنون دل هر مسلمان و یا هر آزاده‌ای را در جهان می‌لرزاند اظهارات وقیحانه امانوئل مکرون رئیس جمهور اوباش فرانسه در‌خصوص آزادی اهانت به مقدسات ادیان آسمانی است. اظهارات سخیف و شیطانی حاکم کاخ الیزه در دفاع از بی‌احترامی به عزیزترین مخلوق خدا در سراسر این کشور نشان از ذات اهریمنی حاکمان غرب است.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: این نابخردان حتی اصول بنیادین مکتب لیبرال دموکراسی که سال‌هاست چوبش را بر سر دیگر ملل جهان می‌زنند را نمی‌دانند. به این اراذل بی‌مقدار توصیه می‌شود کتب بزرگان مکتب لیبرالیسم را تورقی کنند بلکه مفهوم آزادی را که دائماً به داشتن آن می‌نازند و آن کشورهایی را که صلاح بدانند بابت نبود آن آزادی با بمب‌های زیبایشان قلع و قمع می‌کنند بفهمند. در اصول اساسی لیبرالیسم آنچه دال مرکزی تلقی می‌شود، آزادی  است.

وی ادامه داد:  تعریف آزادی از نگاه مکتب لیبرالیسم این است: «آزادی یعنی رهایی از قید و بندهایی که در قرارداد اجتماعی وجود ندارند تا آنجایی که آزادی دیگران سلب نشود.» اما امروز شاهد آنیم آزادی و اعتقادات میلیون‌ها مسلمان تبعه فرانسه  و حدود 2 میلیارد مسلمان در سراسر عالم مورد خدشه قرار گرفته است.

قائم مقام اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: فرانسه به عنوان یکی از مراکز گسترش وهابیت در اروپا، باید پاسخگوی جنایات فرقه‌های ضاله افراطی همچون داعش باشد نه آنکه به بهانه آزادی بیان از آن دسته صهیونیست‌ها و مسیحیان تندرویی حمایت کند که آشکارا با استهزا رسول مکرم اسلام احساسات مسلمانان جهان را جریحه‌دار می‌کنند. 

وی در خاتمه با اشاره به لزوم اتحاد مسلمانان گفت: تنها راه مسدود سازی مسیر اهانت به مقدسات اسلامی را اتحاد کشورهای اسلامی با یکدیگر و استقلالشان از کفار و مشرکین است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول