اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری جهان

سرخ کردن مواد غذایی در فست فودها با ربات آشپز

شیوع گسترده ویروس کرونا در آمریکا باعث شده تا برخی فست فودها در این کشور برای سرخ کردن و پخت و پز غذا به استفاده از ربات ها روی آورند.

سرخ کردن مواد غذایی در فست فودها با ربات آشپز

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از زد دی نت، فست فود وایت کستل در آمریکا برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا به علت استفاده از آشپزها و نیروهای انسانی تصمیم گرفته ربات ها را جایگزین اشخاص کند.

این طرح به طور آزمایشی در تابستان امسال از سوی وایت کسل اجرا شد و حالا این فست فود زنجیره ای قصد دارد دامنه اجرای طرح مذکور را گسترش دهد و رستوران ها و فست فودهای خود را به ربات های آشپز مجهز کند.

* ویژگی های ربات آشپز

ربات مورد استفاده بدین منظور توسط شرکت میسو رباتیکس تولید شده و یک ربات بزرگ خودکار برای سرخ کردن همزمان انواع مواد غذایی است. حسگرهای متعدد و نظارت هوشمند این ربات بر روند پخت غذا باعث می شود تا کیفیت پخت آن به طور مداوم تحت کنترل باقی بماند و یک غذای لذیذ تحویل مشتری داده شود.

ربات یادشده به صورت 24 ساعته قابل استفاده است و با استفاده از آن می توان هر روز 360 بسته غذای سرخ شده آماده کرد. قرار است در آینده مدل های پیشرفته تری از این ربات آشپز تولید شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول