اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

تظاهرات فلسطینیان در قدس اشغالی در محکومیت اهانت ماکرون به اسلام

صدها فلسطینی با برگزاری تظاهراتی در شهرک «الرام» واقع در شمال قدس اشغالی، اظهارات توهین‌آمیز رئیس‌جمهور فرانسه درباره اسلام را محکوم کردند.

تظاهرات فلسطینیان در قدس اشغالی در محکومیت اهانت ماکرون به اسلام

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، مردم خشمگین فلسطین دوشنبه شب(دیشب) با برگزاری تظاهراتی در شمال قدس اشغالی، سخنان اهانت‌آمیز «امانوئل ماکرون» به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) را محکوم کردند.

به نوشته روزنامه «رأی‌الیوم»، تظاهرات‌کنندگان ضمن محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) در فرانسه شعار می‌دادند: «لبیک یا رسوال‌الله»، «امتی که رهبر آن محمد (ص) باشد هرگز به زانو درنمی‌آید»، «پدر و مادرم فدای رسول الله».

انتشار کاریکاتوری موهن در یک نشریه فرانسوی در دو هفته گذشته خشم جوامع اسلامی را برانگیخته است. این خشم با سخنان «امانوئل ماکرون» در چهارشنبه هفته گذشته که به حمایت از این اقدام به بهانه آزادی عقیده پرداخته بود، دو چندان شده و مقامات بسیاری از کشورها از جمله اردوغان و عمران خان، موضع رئیس‌جمهور فرانسه را محکوم کرده‌اند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول