اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

پیکر آیت‌الله فاضلیان در حرم رضوی به خاک سپرده می‌شود

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: پیکر آیت الله فاضلیان در جوار حرم علی بن موسی‌الرضا(ع) در مشهد مقدس به خاک سپرده خواهد شد.

پیکر آیت‌الله فاضلیان در حرم رضوی به خاک سپرده می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان, آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی در جمع خبرنگاران با تسلیت ارتحال آیت الله سید رضا فاضلیان گریزی به خدمات بسیار ایشان به اسلام و انقلاب زد و اظهار کرد: مرحوم آیت الله فاضلیان چه در دوران قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب توفیقات بزرگی را برای کشور رقم زدند.

وی با بیان اینکه در دوران طاغوت و مبارزه با شاه بارها به منزل ایشان حمله‌ور شده و این مرد بزرگ را دستگیر و زندانی کردند اما او دست از مبارزه برنداشت گفت: در دوران دفاع مقدس نیز همراهی‌های فراوان آیت‌الله فاضلیان با رزمندگان در خاطرات موجود است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به خدمات آیت‌الله فاضلیان در سال های پس از دفاع مقدس در همدان و ملایر بیان کرد: ایشان در کنار انجام فعالیت‌های اجتماعی در سنگرهای مختلف همچون نماز جمعه همدان و ملایر یک خصلت ویژه داشتند که آن هم چیزی نبود جز عارف مسلک بودن.

وی با بیان اینکه ایشان به معنای واقعی کلمه در عرصه عبادت هنرمند بود گفت: آیت‌الله فاضلیان ضمن توجه به مسائل سیاسی و اجتماعی، زهد، تقوا و گریز از دنیا را در سرلوحه زندگی خویش قرار داده بود.

شعبانی در پایان با تسلیت رحلت این عالم بزرگ به مردم استان همدان افزود: بنا بر وصیت ایشان, پیکر آیت الله فاضلیان در جوار حرم علی بن موسی‌الرضا(ع) در مشهد مقدس به خاک سپرده خواهد شد، ضمن اینکه برنامه‌های دیگر نیز به اطلاع عموم مردم دارالمومنین خواهد رسید.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول