اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

همکاری‌ پارلمانی محور گفت‌وگوی مقامات ازبکستان و سنگاپور

معاون اول سنای ازبکستان و معاون رئیس پارلمان سنگاپور در نشست ویدئویی گسترش بیش از پیش همکاری‌های سیاسی و پارلمانی ‌را بررسی کردند.

همکاری‌ پارلمانی محور گفت‌وگوی مقامات ازبکستان و سنگاپور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، «صادق صفایف» معاون اول رئیس مجلس سنای ازبکستان و «جسیکا تان سون نئو» معاون رئیس پارلمان سنگاپور در نشست ویدئویی گسترش بیش از پیش همکاری‌های سیاسی و بین پارلمانی، اقتصادی و بازرگانی، مالی و آموزشی ‌را بررسی کردند.

سون نئو اظهار داشت که در سال‌های اخیر روابط دوجانبه  تشدید شده است که یک فرصت مناسب برای تعمیق همکاری‌های متقابل مورد علاقه طرفین است.

تاکید شد که دولت سنگاپور مانند کشورهای دیگر تلاش‌های قابل ملاحظه‌ای را در مبارزه با شیوع کروناویروس به کار می‌برد. این پاندمی در حفظ و ایجاد اشتغال و حمایت اجتماعی از مردم تاثیر منفی داشت.

معاون رئیس پارلمان سنگاپور برای در میان گذاشتن تجربیات روز سنگاپور به خصوص در زمینه ریشه کنی فساد و شکل گیری دولت دیجیتالی ابراز آمادگی کرد.   

طرفین در پایان این نشست ویدئویی همچنین چشم انداز تشدید بیش از پیش همکاری‌های متقابل در زمینه‌های آموزشی و مالی، توسعه بنیاد و بازار اوراق بهادار، فن‌آوری‌های اطلاع رسانی – ارتباطاتی، ریشه کنی فساد، مبارزه با بنیادگرایی و افراط گرایی بین المللی را بررسی کردند.

سنگاپور استقلال این کشور را در تاریخ 2 ژانویه سال 1992 میلادی به رسمیت شناخته و در تاریخ 8 آوریل سال 1997 میلادی بین این دو کشور روابط دیپلماتیک برقرار شده است.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول