اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

برخی رویدادهای( ۵ آبان ماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می‌توانید، بخوانید.

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، علی‌اصغر علی‌اکبری مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام از اجرای طرح آمران سلامت در سراسر استان خبر داد و گفت: شیوع ویروس کرونا به یکی از بزرگترین دغدغه‌های حال حاضر کشور و استان تبدیل شده و شاهد وضعیت قرمز در استان هستیم.

وی افزود: در راستای لبیک به فرمایشات روز گذشته مقام معظم رهبری در خصوص لزوم تلاش مضاعف، ابتکارات جدید و بهره گیری حداکثری از ظرفیت‌های موجود برای کنترل ویروس کرونا، طرح آمران سلامت با هدف ترویج فرهنگ پیشگیری، جلب مشارکت مدنی و حمایت بهداشتی و درمانی از اقشار آسیب پذیر جامعه در مواجهه با کرونا و همچنین توسعه آموزش‌های همگانی به اجرا در خواهد آمد.

 مرکز رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی در ایلام راه اندازی شد

قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار ایلام در حاشیه مراسم افتتاح این مرکز هدف از راه اندازی آن را حذف بروکراسی اداری و گردشگری در ادارات دانست و اظهار کرد: راه اندازی این مرکز باعث می‌شود تا هر جا مانعی برای تولید و اشتغال و سرمایه گذاری باشد، در این مرکز مرتفع شود.

وی افزود: راه‌اندازی مرکز فوریت‌های رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی و اقتصادی را به عنوان اقدامی مهم از وزارت صمت برای تداوم امید به رونق و جهش تولید است.

  کاهش ۸۱ درصدی تصادفات فوتی در جاده‌های ایلام

سرهنگ رضا همتی‌زاده رئیس پلیس راه استان ایلام از کاهش ۸۱ درصدی تصادفات فوتی در مهرماه سال جاری در جاده‌های استان خبر داد و اظهار کرد: این موفقیت حاصل شده نشان از تلاش و همکاری ماموران پلیس راه، مردم فهیم استان، دستگاه قضایی، صدا و سیما، راهداری، رسانه‌ها و دیگر دستگاه‌های امدادی و خدماتی بوده است.

وی افزود: برابر بررسی‌های صورت گرفته در بحث تصادفات جاده‌ای، نقطه آسیب پذیری، شدت برخورد خودروها در صحنه تصادفات بوده است که برای این موضوع تمهیداتی از جمله افزایش برخورد با تخلفات حادثه ساز به عنوان مهمترین عامل موثر بر شدت تصادفات اندیشیده شده است.

صدور ۱۱۰ مورد اخطاریه محیط زیستی در ایلام

غلامرضا ابدالی مدیرکل حفاظت محیط زیست ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۱۰ مورد اخطاریه محیط زیستی برای رفع آلودگی به واحدهای صنعتی و تولیدی استان ایلام ابلاغ شده است.

وی افزود: در سال جاری ۴۸۳ مورد پایش با هدف نظارت بر واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی در سطح استان ایلام انجام شده و در این پایش‌ها ۴۳ مورد نمونه از خروجی فاضلاب این واحدها انجام شده است.

انتهای پیام/ 970821

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول