اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

۱۱ هزار متر شبکه برق مهدی‌شهر بهسازی شد

مدیر توزیع برق شهرستان مهدی‌شهر گفت: طرح توسعه و بهینه‌سازی ۱۱ هزار و ۱۵۴ متر شبکه‌ برق در این شهرستان اجرا شد.

۱۱ هزار متر شبکه برق مهدی‌شهر بهسازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط‌عمومی توزیع برق استان سمنان، حسین حافظی بیان کرد: برای ارائه خدمات به متقاضیان جدید، ۶ هزار و ۳۴۲ متر شبکه توزیع برق از فروردین امسال تاکنون در مهدی‌شهر دایر شد.

وی افزود: عملیات بهینه‌سازی چهار هزار و ۸۱۲ متر خطوط برق‌رسانی، ازجمله اقدامات صورت پذیرفته برای استمرار خدمات‌دهی به مشترکان اجرایی شده است.

مدیر توزیع برق شهرستان مهدی‌شهر با بیان اینکه پنج ایستگاه هوایی توزیع برق با قدرت ۲۰۰ کیلوولت آمپر در جهـت تغـذیه بـرق متقاضیـان و مشترکان جدید نصب و بهره‌برداری شد، تصریح کرد: با برقراری این تعداد ترانس هوایی، هم‌اینک مجمـوع ظرفیت پست‌های توزیع برق شهرستان مهدی‌شهر، ۶۹ هزار و ۶۷۵ کیلوولت آمپر برآورد می‌شود.

حافظی با بیان اینکه دایر کردن یک هزار و ۹۹۰ متر کابل خودنگهدار، از طرح‌های این مدیریت در راستای پروژه کاهش تلفات انرژی الکتریکی بود، اضافه کرد: از آغاز امسال تاکنون، ۱۶۲ پروژه عمرانی برق‌رسانی در این شهرستان به انجام رسید که جهت عملیاتی کردن این تعداد پروژه، ۱۴ میلیارد و ۱۱۹ میلیون ریال سرمایه‌گذاری شد.

او بیان کرد: تبدیل ۵۰۰ متر شبکه فشار متوسط هوایی به زمینی حدفاصل میدان فردوسی تا پست زمینی زیارت، بهینه‌سازی و تبدیل دو هزار متر شبکه مسی به کابل خودنگهدار در روستای فولادمحله و بهسازی شبکه فشار متوسط و تعویض پایه‌های فرسوده منطقه رسم رودبار حدفاصل روستای گردکلاه تا گوشوارک، به‌عنوان پروژه‌های در دست اقدام این مدیریت است که با برنامه‌ریزی انجام‌شده تا اواخر آذرماه امسال اجرا می‌شود.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول