اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

رسوب کالا در گمرک از 110 هزار به 180 هزار کانتینر رسیده است

نماینده صومعه‌سرا در مجلس گفت: رسوب کالا در گمرکات از 110 هزار به 180 هزار کانتینر رسیده که مجلس باید تیمی برای بررسی این موضوع و کاهش آن تشکیل دهد.

رسوب کالا در گمرک از 110 هزار به 180 هزار کانتینر رسیده است

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سیدکاظم دلخوش نماینده صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی امروز (دوشنبه 5 آبان) در جلسه علنی و در تذکر شفاهی اظهار داشت: موضوع بیمه خبرنگاران در سراسر کشور حل شده بود، اما متاسفانه امروز این عزیزان معضلی تحت عنوان بیمه دارند که وزارت ارشاد بسیاری از این عزیزان زحمتکش که غالباً شغل ثابتی نیز ندارند را بیمه نمی کند.

دلخوش خاطرنشان کرد: تبدیل وضعیت قراردادی و شرکتی نیروهای آتش‌نشانی و نیروهای پاکروب شهرداری باید از سوی دولت هر چه سریع‌تر انجام شود.

وی با اشاره به رسوب کالا در گمرکات افزود:‌قرار بود جلسه‌ای در مجلس برای وضعیت کرونا تشکیل شده و آخرین وضعیت این ویروس را بدانیم این در حالی است که متاسفانه در این شرایط شاهد رسوب کالا در گمرکات هستیم.

نماینده صومعه‌سرا در مجلس تصریح کرد: رسوب کالا از 110 هزار به 180 هزار کانتینر رسیده و مجلس باید برای برای این موضوع تیمی را تشکیل دهد این در حالی است که سویا و کنجاله موجود در گمرک حال فاسد شدن است و مرغ به کیلوی 28 هزار تومان رسیده است.

دلخوش گفت:‌شرایط استان‌های شمالی مانند استان‌های جنوبی در مصرف برق است لذا از وزارت نیرو می‌خواهم با توجه به اصلاح تعرفه گذاری صورت گرفته این موضوع را هم در دستور کارشان قرا دهند.

امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نائب رئیس مجلس در پاسخ به تذکر دلخوش گفت:‌رسوب کالا در گمرک با توجه به مصوبه اخیر شورای اقتصادی سران قوا بایستی کاهش پیدا می‌کرد لذا از کمیسیون‌های تخصصی مجلس می‌خواهم گزارشی در این زمینه آماده کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول