اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

تقاضای «شاهین‌طبع» از فدراسیون بسکتبال/ «پری پتی» به گرگان رسید

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: اگر قرار باشد شرایط شیوع ویروس کرونا ادامه داشته باشد، فدراسیون میزبانی را به تیم‌های شهرستانی‌ هم بدهد تا حق و حقوق باشگاه‌ها به عدالت دیده شود.

تقاضای «شاهین‌طبع» از فدراسیون بسکتبال/ «پری پتی» به گرگان رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، تیم بسکتبال شهرداری گرگان این روزها خود را برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور آماده می‌کند.

«پری‌پتی» بازیکن آمریکایی تیم بسکتبال شهرداری گرگان که روزهای گذشته وارد ایران شده بود پس از انجام مراحل اداری و تست‌های پزشکی در تهران، روز گذشته وارد گرگان و بلافاصله به تمرین این تیم ملحق شد.

«پری‌پتی» که سومین سال حضورش در تیم بسکتبال شهرداری گرگان را تجربه می‌کند به یکی از بازیکنان محبوب این تیم تبدیل شده و «پری‌پتی» نیز گرگان را انتخاب اولش برای حضور در لیگ برتر بسکتبال ایران عنوان می‌کند.

تا به اینجای کار محمد جمشیدی (کاپیتان اول تیم)، کیوان ریاعی، روزبه ارغوان، نوید رضایی‌فر، حسن علی‌اکبری، سینا واحدی، اشکان جعفری، علیار نجفی، یاسین کلاسنگیانی (کاپیتان دوم تیم)، روهام کبیر، احمد بوستانیان، سعید صالحی، پری پتی بازیکنان این فصل تیم بسکتبال شهرداری گرگان را تشکیل می‌دهند، گرچه ممکن است تا پایان فصل این لیست دستخوش تغییر شود.

* لیگ برتر متفاوتی خواهیم داشت/ میزبانی به شهرستان‌ها داده شود

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در حاشیه تمرین امروز تیم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: در طی هفت هفته گذشته که تمرینات تیم آغاز شده با وجود آنکه چند بازیکن آسیب‌دیده داریم، تمرینات و هماهنگی تیم بهتر شده است.

مهران شاهین‌طبع اضافه کرد: امیدوارم این چند بازیکن مصدومی که در تیم داریم به بازی‌ها برسند و با اضافه شدن «پری پتی» امید دارم که شرایط تیم بهتر شود.

وی در خصوص فشردگی مسابقات و تمرکز بازی‌ها در تهران گفت: شکل بازی‌های امسال کمی متفاوت‌تر است و باید خودمان را با شرایط هماهنگ کنیم و احساس می‌کنم می‌توانیم تیم خوبی را راهی مسابقات کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان تصریح کرد: قرار بر این شد در مرحله اول بازی‌ها به صورت متمرکز در تهران باشد اما امیدوارم هرچه سریع‌تر واکسن این ویروس کشف شود و مردم از این شرایط خارج شوند.

شاهین‌طبع اضافه کرد: اما انتظار داریم اگر قرار باشد لیگ به این صورت ادامه پیدا کند شهرستان‌هایی که تیم دارند این حق را داشته باشند میزبان مسابقات خود باشند تا حق و حقوق تمام باشگاه‌ها در نظر گرفته شود.

وی در خصوص پیش‌بینی‌اش از کسب نتیجه در این دوره از رقابت‌ها بیان کرد: هیچ چیزی قابل پیش‌بینی نیست و ما سعی می‌کنیم آینده را ببینیم و در کوتاه‌مدت بازی‌هایی که داریم را ساده نبینیم و با تلاش به موفقیت برسیم.

* افتتاحیه مسابقات با دیدار گرگان و رفسنجان/ حضور دوباره گرگان در لیگ یک بسکتبال

تیم‌های شهرداری گرگان، پالایش نفت آبادان، آویژه صنعت پارسا مشهد، اکسون تهران، رعد پدافند هوایی مشهد، شورا و شهرداری قزوین، آفتاب زاگرس اهواز و صنعت مس رفسنجان در گروه الف و تیم‌های شیمیدر قم، مهرام تهران، شهرداری بندرعباس، ذوب آهن اصفهان، صنعت مس کرمان، کوچین آمل، آینده‌سازان تهران و نیروی زمینی ارتش در گروه «ب» قرار دارند و مسابقات از 15 آبان ماه در تهران آغاز خواهد شد.

این دوره از رقابت‌‌ها با دیدار بین دو تیم بسکتبال شهرداری گرگان و مس رفسنجان آغاز خواهد شد و این دیدار افتتاحیه مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور خواهد بود.

همچنین شهرداری گرگان با تشکیل تیم بسکتبال شهرداری نوین قصد حضور در رقابت‌های لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور را دارد که بازیکنان این تیم از سنین رده‌های پایه خواهند بود و با تشکیل این تیم گرگان پس از سال‌ها دوباره در لیگ دسته یک نماینده خواهد داشت.

«سیدزمان حسینی» سرمربی و «ساعد کریمی» که فصل گذشته در کادر تیم لیگ برتر بسکتبال شهرداری گرگان بود به عنوان سرپرست تیم بسکتبال شهرداری نوین در کنار جوانان آینده‌دار بسکتبال گرگان در لیگ یک خواهد بود.

انتهای پیام/83004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول