اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

محمدعلی ‌الحوثی: امروز دشمنان یمن در کنار قاتلان ملت فلسطین ایستاده‌اند

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن ضمن اعلام اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی مانع صلح در یمن هستند، تصریح کرد، تمام کسانی که امروز با یمن دشمنی می‌کنند همان کسانی هستند که در کنار قاتلان زنان، کودکان و ملت فلسطین ایستاده‌اند.

محمدعلی ‌الحوثی: امروز دشمنان یمن در کنار قاتلان ملت فلسطین ایستاده‌اند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «محمد علی الحوثی» رئیس کمیته عالی انقلاب یمن امروز (شنبه) طی سخنانی گفت، رؤسای جمهور آمریکا و فرانسه در راستای یک سیاست واحد برای ضربه به اسلام و دشمنی با امت اسلام کار می‌کنند.

بر اساس گزارش شبکه «المسیره»، وی افزود، امارات امروز تمام امکانات خود را در اختیار دشمن صهیونیستی قرار داده و خدمتی که به مسأله فلسطین داشته بسیار ناچیز و غیرقابل ذکر است.

محمدعلی الحوثی در ادامه اعلام کرد، آمریکا و دشمن صهیونیستی مانع صلح در یمن هستند. تمام کسانی که امروز با یمن دشمنی می‌کنند و زنان، کودکان و ملت آن را می‌کشند همان کسانی هستند که در کنار قاتلان زنان، کودکان و ملت فلسطین ایستاده‌اند.

وی سپس گفت: ما ندیدیم که سازش‌کاران با جنگنده‌های اف ۱۶ و تانک‌های فرانسوی قیصر (CAESAR) برای یاری فلسطینی‌ها بروند بلکه آنها برای کشتار یمنی‌ها آمدند.

امارات و بحرین در پانزدهم سپتامبر گذشته رسما توافق سازش با رژیم صهیونیستی امضا کردند و سودان نیز دیروز به توافقی برای عادی‌سازی روابط با این رژیم رسید.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول