اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

درخواست امام جمعه موقت گرگان از فرمانده انتظامی گلستان

امام جمعه موقت گرگان با بیان اینکه ارتقای امنیت موجب توسعه عدالت اجتماعی می‌شود از فرمانده انتظامی گلستان خواست در خصوص مزاحمت‌هایی که در برخی از روستاها در موقع زراعت و‌ برداشت محصول کشاورزی ایجاد می‌شود، رسیدگی کند.

درخواست امام جمعه موقت گرگان از فرمانده انتظامی گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام قاسم لیوانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه گرگان اظهار‌ کرد: عابدترین‌مردم‌کسی است که به واجبات اهمیت بدهد و اگر ما واجبات را در یک ستون قرار دهیم امور واجب فراوانی در‌ کنار نماز و‌ روزه داریم.
وی ادامه داد: بهترین‌ترین مردم کسی است که اعمال حرام را ترک کند و رعایت نکردن مقررات و قوانین و آزار و‌اذیت دیگران و مزاحم مردم و همسایه شدن، مصرف بی‌رویه جزء اعمال حرام است.

* انتقاد امام جمعه موقت گرگان از مصرف بی‌رویه آب برخی شهروندان

امام جمعه موقت گرگان تصریح کرد: این شب‌ها در برخی از مناطق شهر آب شرب قطع می‌شود اما برخی در این شرایط با فشار زیاد آب شرب، خودرو و حیاط آپارتمان را می‌شورند که اقدام بسیار زشت و ناپسندی است.
لیوانی بیان کرد: گناه کوهی از اعمال خیر و‌ ثواب را از بین می‌برد و امیدوارم همیشه ما از بیانات ائمه پند بگیریم تا سعادتمند شویم.
وی با تبریک‌هفته ناجا تصریح کرد: هیچ فردی از ناامنی خوشش نمی‌آید و همه به دنبال امنیت هستند و در کشور ما نیروی انتظامی حافظان امنیت این کشور هستند.

* امنیت از نعمت‌های بزرگی است که پلیس شبانه‌روزی برای برقراری آن در جامعه تلاش می‌کند
امام جمعه موقت گرگان گفت: امنیت نعمت بسیار بزرگی است و آیات و احادیث مختلفی در این عرصه بیان شده است.
لیوانی با اشاره به آیه ۱۱۲ سوره نحل تصریح‌کرد: خداوند پس از آنکه مردم از امنیت موجود در سرزمینشان  ناشکری کردند، آن امنیت را از آنها گرفت و آرامش اقتصادی، اجتماعی و دیگر آرامش‌هایشان از بین رفت.
وی افزود: تندرستی یکی دیگر از امنیت‌هایی است که خداوند به بنده‌هایش عطا کرده و ما باید شکرگذار تمام این نعمت‌ها و امنیت سلامتی و امنیت و آرامش اجتماعی در زندگی باشیم.
امام جمعه موقت گرگان خاطرنشان کرد: پلیس شبانه‌روزی برای برقراری امنیت در جامعه تلاش می‌کند و ما از این عزیزان سپاسگزاریم و دعا می‌کنیم خداوند به همه این عزیزان سلامتی بدهد.
لیوانی گفت: درخواست من از فرمانده انتظامی گلستان این است که در برخی از روستاها برخی افراد موقع زراعت و‌ برداشت محصول برای کشاورزان ایجاد مزاحمت می‌کنند و تقاضا داریم کمی بیشتر بر این موضوع همت داشته باشند تا از وقوع چنین اتفاقاتی جلوگیری شود.
انتهای پیام/۸۳۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول