اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  دانشگاه

اسامی قبول شدگان دانشگاه علوم انتظامی در کنکور دکتری ۹۹ اعلام نشد

اسامی پذیرفته شدگان آزمون ورودی‌ دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال1399 در کلیه دانشگاهها و موسسات آموزش عالی (به جز دانشگاه آزاد اسلامی) اعلام شده، اسامی قبول شدگان دانشگاه علوم انتظامی امین هم در این لیست نیست.

اسامی قبول شدگان دانشگاه علوم انتظامی در کنکور دکتری ۹۹ اعلام نشد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، امشب سازمان سنجش از اعلام اسامی‌ پذیرفته‌شدگان‌ نهایی آزمون‌ ورودی‌ دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال 1399 دانشگاهها خبر داد.

 نتایج کنکور دکتری سال ۹۹ از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور در دسترس است.

اسامی پذیرفته شدگان آزمون ورودی‌ دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال1399 در دو بخش شامل: پذیرفته‌شدگان کلیه دانشگاهها و موسسات آموزش عالی (به جز دانشگاه آزاد اسلامی) و پذیرفته‌شدگان دانشگاه آزاد اسلامی، اعلام می شود که در مرحله فعلی اسامی قبول شدگان دانشگاه ها اعلام شده و اسامی متقاضیانی که از رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب رشته کرده اند و پس از شرکت در مراحل مصاحبه در ردیف پذیرفته شدگان نهایی قرار گرفته‌اند متعاقباً از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان اعلام خواهد شد.

همچنین در اسامی منتشر شده اسامی قبول شدگان دانشگاه علوم انتظامی امین هم نیست. آن طور که سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرده: متقاضیان کدرشته محل‌های مربوط به دانشگاه علوم انتظامی امین توجه کنند که با توجه به اعلام دانشگاه مذکور و طولانی شدن زمان مصاحبه متقاضیان، در هیچ‌ یک از کدرشته محل‌های دانشگاه یادشده، اعلام نتیجه‌ای در این مرحله صورت نمی‌گیرد. به عبارت دیگر اسامی پذیرفته‌شدگان نهائی، پس از اعلام نمره مصاحبه متقاضیان و گزینش نهائی متعاقباً اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول