اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

«امنیت» از نان شب مهم‌تر است/ دشمن بداند ما از شهادت هراسی نداریم و هم‌چنان ایستاده‌ایم

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: صحت و سلامتی و امنیت را کسی قدر نمی‌داند. امنیت از اقتصاد و از نان شب هم مهم‌تر است چراکه اگر امنیت نباشد اقتصادی هم نخواهد بود. اگر امنیت نباشد آرامشی هم نخواهد بود.

«امنیت» از نان شب مهم‌تر است/ دشمن بداند ما از شهادت هراسی نداریم و هم‌چنان ایستاده‌ایم

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار علیرضا تنگسیری صبح امروز در مراسم تشییع پیکر پاک شهید محمد احمدی سکل دومین شهید مرزبانی هرمزگان که در میدان صبحگاه فرماندهی انتظامی استان هرمزگان برگزار شد، اظهار داشت: سلام و درود به روان پاک همه شهدای عزیز ایران اسلامی و آرزوی سلامتی برای نائب امام مهدی(عج) حضرت امام خامنه‌ای، عرض تبریک به خانواده این شهید بزرگوار که فرزندشان را در حکومت امام زمان(عج) برای دفاع از انقلاب و پرچم اسلام تقدیم این مرز و بوم کردند و تسلیت به همه هم‌قطاران این برادر عزیز و شجاعمان شهید احمدی که ایشان را از دست دادیم.

وی افزود: عرض تبریک به‌مناسبت هفته نیروی انتظامی و خداقوتی به فرماندهان و دلاورمردان شجاع نیروی انتظامی می‌گویم. افتخار نیروی انتظامی در این برهه زمان این است که ۱۳ هزار شهید را تقدیم انقلاب کرده که سهم استان ولایتمدار هرمزگان نیز بیش از ۱۴۵ شهید و جانباز است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه در ادامه تصریح کرد: صحت و سلامتی و امنیت را کسی قدر نمی‌داند. امنیت از اقتصاد و از نان شب هم مهم‌تر است چراکه اگر امنیت نباشد اقتصادی هم نخواهد بود. اگر امنیت نباشد آرامشی هم نخواهد بود. اگر ما در خانه‌هایمان راحت سر بر بالین می‌گذاریم، دلاورمردانی چون شهید احمدی مردانه در مقابل دشمنان داخلی و متخلفین ایستاده‌اند.

دریادار تنگسیری گفت: چند خصلت در این شهید سرافراز و دیگر دلاورمردان نیروی انتظامی وجود دارد. اول اینکه از خودگذشته هستند و از جان خود برای آرامش و امنیت مردم دریغ نمی‌کنند. دوم، ولایت‌مداری آنان و سوم، شجاعت این مردان در مقابل کسانی که متخلف هستند و به امنیت این مردم دست‌درازی می‌کنند.

وی ادامه  داد: همه ما خواهیم مرد اما شهادت، مردن با افتخار است و افتخاری نصیب  پدر و مادر این شهید بزرگوار و همسرشان شده که عزیزشان را  تقدیم اسلام کردند و قطعا جایگاه شهدای عزیز ما که برای دفاع از جان و مال و ناموس مردم قد علم کرده‌اند و سینه‌شان را مقابل گلوله دشمن سپر کرده‌اند والا و رفیع خواهد بود.

فرمانده نیروی دریایی سپاه افزود: نیروی انتظامی شب و روز ندارد. امنیت شب و روز و تعطیلات و غیره نمی‌شناسد. خیلی از این عزیزان از خانواده و آسایش خود جدا شدند که ما در آسایش و آرامش بمانیم آیا این غیرت مردانگی است که شهدا را فراموش کنیم.

دریادار تنگسیری عنوان داشت: شهدا هیچ وقت فراموش نمی‌شوند و زنده هستند و سروقامتان تاریخند. شهید احمدی هم همانند شهدای دیگر ماندگار شد و تنها جرم آنها این بود که از مردم بی‌دفاع و از آرامش و امنیت دفاع کردند و شهید شدند. از خدا می‌خواهم در این مکان مقدس در مقابل پیکر پاک این شهید بزرگوار، مرگ ما هم در شهادت قرار بدهد.

وی در ادامه گفت: دشمن بداند ما از شهادت هراسی نداریم. ما فرمان خدا را از قرآن گرفته‌ایم و جایگاه شهید را می‌دانیم و در دفاع از اسلام جان خود را فدا می‌کنیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه هرچند رسانه‌های مسموم، علیه این نظام می‌جنگند ولی ما هم‌چنان ایستاده‌ایم، تصریح کرد: امروز با پیکر این شهید بزرگوار در این مکان عهد و پیمان می‌بندیم که تا زنده هستیم راه شهدا را فراموش نمی‌کنیم.

دریادار تنگسیری در پایان گفت: برادران و خواهران بزرگوار، خانواده شهید عزیز، من به‌عنوان یک سرباز عهد می‌بندم که ان‌شاءالله تا برپایی حکومت جهانی امام زمان(عج) هم‌چنان استوار در این راه می‌مانیم.

انتهای پیام/3264/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول