اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

پروژه آبرسانی به روستای سونج سقزبه بهره‌برداری رسید

مدیر آبفا شهرستان سقز گفت: پروژه آبرسانی به روستای سونج سقز با هزینه 4.5 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید

پروژه آبرسانی به روستای سونج سقزبه بهره‌برداری رسید

عباس ولایتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سنندج اظهار کرد: با بهره‌برداری از پروژه آبرسانی به روستای سونج سقز اهالی این روستا از آب آشامیدنی سالم بهره‌مند شدند.

وی افزود: طبق وعده‌های داده شده به اهالی روستای سونج، پروژه آبرسانی به این روستا که از سال 98 آغاز شده بود در هفته جاری به پایان رسید و مردم روستا تحت پوشش شبکه آب شرب  قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه مردم روستای سونج سال‌ها است از مشکل بی‌آبی رنج می‌برند، گفت: این پروژه با هزینه 4.5 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی اجرا  شده است.

مدیر آبفا شهرستان سقز  با اشاره به تعداد خانوارهای بهره‌مند از این پروژه آبرسانی گفت: 51 خانوار این روستا از آب آشامیدنی بهره‌مند شدند.

ولایتی عنوان کرد: آب تولیدی در این پروژه از یک حلقه چاه 7.5 متری تأمین و وارد مخزن 50 مترمکعبی شده و از طریق ایستگاه پمپاژ احداث شده به خط انتقال و شبکه توزیع به طول 1120 متر سرازیر می‌شود.

وی اضافه کرد: برای آبرسانی به روستاهای خارج از پوشش امور آب و فاضلاب سقز، تحقیقات و مطالعات لازم شروع شده و با شناسایی ملزومات و برآورد هزینه‌های پیش بینی شده، تلاش می‌شود در این راستا اقدامات لازم انجام شود.

انتهای پیام/2330/72

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول