اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

تصویب 11 طرح تولیدی، کشاورزی و خدماتی در کارگروه امور زیربنایی چهارمحال و بختیاری

معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از تصویب 11 طرح تولیدی، کشاورزی و خدماتی در کارگروه امور زیربنایی، توسعه روستایی و عشایری استان خبر داد.

تصویب 11 طرح تولیدی، کشاورزی و خدماتی در کارگروه امور زیربنایی چهارمحال و بختیاری

صغری محمدعلیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد از تصویب 11 طرح تولیدی، کشاورزی و خدماتی در کارگروه امور زیربنایی، توسعه روستایی و عشایری استان خبر داد و گفت: این 11 طرح شامل طرح‌های قطعات بتنی، پرورش گوسفند داشتی، حفر چاه و پرواربندی بره در شهرستان‌های خانمیرزا، لردگان، کوهرنگ، بن، شهرکرد، کیار، فارسان و اردل در جلسه بررسی و تصویب شد.

معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: زمین مورد نیاز طرح‌های مرتبط با حوزه جهادکشاورزی و منابع‌طبیعی و آبخیزداری هم باید پس از تصویب در کارگروه امور زیربنایی، از طریق اداره‌کل راه و شهرسازی به متقاضیان واگذار شود.

وی عنوان کرد: طرح جامع شهر فارسان در مرحله وضع موجود با نرخ رشد پیشنهادی 2 درصد و جمعیت پیشنهادی 40 هزار و 249 نفر در افق سال 1409 با مساحت وضع موجود 672 هکتار به تصویب کارگروه زیربنایی استان رسیده است.

محمدعلیزاده افزود: همچنین طرح جامع شهر شهرکرد در مرحله وضع موجود با نرخ رشد پیشنهادی 47/2 درصد و جمعیت پیشنهادی 275 هزار نفر در افق سال 1410 و با مساحت وضع موجود چهار هزار و 983 هکتار تصویب شده و در دست انجام است.

انتهای پیام/68024

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول