اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

قطر خواستار توقف فوری شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی شد

هیأت وزیران قطر تصمیم رژیم صهیونیستی برای ساخت هزاران واحد صهیونیست‌نشین در کرانه باختری را محکوم کرد.

قطر خواستار توقف فوری شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی شد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، هیأت وزیران قطر در نشستی که به ریاست «خالد بن خلیفه بن عبدالعزیز آل ثانی» نخست‌وزیر این کشور برگزار شد، تصمیم تل‌آویو برای ساخت هزاران واحد صهیونیست‌نشین جدید در کرانه باختری را محکوم کرد.

در بیانیه صادره از هیأت وزیران قطر آمده است که دوحه تصمیم رژیم صهیونیستی برای ساخت هزاران واحد صهیونیست‌نشین در کرانه باختری را محکوم می‌کند و آن را نقض آشکار قوانین و قطعنامه‌های بین‌المللی به ویژه قطعنامه شورای امنیت شماره ۲۳۳۴ صادره در تاریخ ۲۳ دسامبر ۲۰۱۶ می‌داند.

طبق گزارش وبگاه «الخلیج اونلاین»، هیأت وزیران قطر خواستار تحرک فوری و قاطع جامعه جهانی برای توقف شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی فلسطین شد و آن را بزرگ‌ترین مانع بر سر تحقق صلح و تهدیدی برای راه‌حل دولت و ازسرگیری مذاکرات سازش خواند.

در این بیانیه بر موضع ثابت قطر در حمایت از حقوق مشروع ملت فلسطین از جمله حق تشکیل دولت مستقل فلسطین در مرزهای سال ۱۹۶۷ به پایتختی قدس شرقی تأکید شده است.

رژیم صهیونیستی چهارشنبه گذشته با ساخت ۲۱۶۶ واحد و یک روز بعد نیز با ساخت ۲۷۰۰ واحد صهیونیست‌نشین جدید در اراضی اشغالی فلسطین موافقت کرد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول