اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

هنرمندان استان به مرحله نهایی چهاردهمین جشنواره ملی موسیقی جوان راه یافتند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از راهیابی هنرمندان موسیقی استان به مرحله نهایی چهاردهمین جشنواره ملی موسیقی جوان خبر داد.

هنرمندان استان به مرحله نهایی چهاردهمین جشنواره ملی موسیقی جوان راه یافتند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ابراهیم شریفی گفت: فرهنگ و هنر امروزین، نمایش‌گر دیرین فرهنگی بوم زاد و محلی در واکنش به دگرگونی‌ها و رواج تمدن در دوره جدید است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و برگزاری چهاردهمین جشنواره ملی موسیقی جوان به صورت مجازی هنرمندان استان چهارمحال و بختیاری هم با اعلام فراخوان جشنواره آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کردند.

شریفی توضیح داد: 6 نفر از هنرمندان فعال در عرصه موسیقی استان در بخش‌های آواز و تکنوازی به مرحله نهایی چهاردهمین جشنواره ملی موسیقی جوان راه یافتند.

وی اضافه کرد: اسامی هنرمندان چهارمحال و بختیاری راه یافته به مرحله نهایی جشنواره ملی موسیقی جوان، مهدی صادقی(آواز)، فرشاد پیشکار(نوازندگی سنتور)، کیانوش معتمدیان(نوازندگی قانون)، بابک جهان بین(نوازندگی کمانچه)، عقیل حیدری(آواز) از شهرکرد و آرمان ریاحی(نوازندگی تار) از فارسان است.

انتهای پیام/68031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول