اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

تداوم روند افزایش مبتلایان به کرونا در تربت حیدریه، پذیرش بیماران را با مشکل مواجه می‌کند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: افزایش مبتلایان به بیماری کرونا در جمعیت تحت پوشش دانشگاه، ظرفیت تخت‌های پیش‌بینی شده بستری و آی سی یو بیماران کرونایی در بیمارستان آموزشی، درمانی نهم دی تکمیل خواهد شد، در صورت این اتفاق برای پذیرش بیماران کووید 19 با مشکلات جدی روبه‌رو می‌شویم.

تداوم روند افزایش مبتلایان به کرونا در تربت حیدریه، پذیرش بیماران را با مشکل مواجه می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت حیدریه به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه، دکتر حسین ابراهیمی‌پور اظهار کرد: متاسفانه با افزایش آمار فوتی‌های مبتلا به کرونا روبه‌رو هستیم که این اتفاق ناخوشایند باید هشدار جدی برای همه باشد و مردم توجه بیشتری به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی کنند تا کمتر شاهد از دست رفتن عزیزانمان باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: افزایش مبتلایان به بیماری کرونا در جمعیت تحت پوشش دانشگاه، ظرفیت تخت‌های پیش‌بینی شده بستری و آی سی یو بیماران کرونایی در بیمارستان آموزشی، درمانی نهم دی تکمیل خواهد شد، گفت: در صورت این اتفاق برای پذیرش بیماران کووید 19 با مشکلات جدی روبه‌رو می‌شویم.

وی افزود: این روزها فشار مضاعفی بر دوش کارکنان نظام سلامت است و بر خلاف توصیه‌ها و هشدارهای مکرر، رعایت نکردن موارد بهداشتی، عدم استفاده از ماسک و حضور در مکان‌های شلوغ و رفت و آمدهای  خانوادگی روند ابتلا به بیماری کووید ۱۹ را افزایش داده است.

وی بیان کرد: استفاده همگانی از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی، رعایت بهداشت فردی همواره باید مدنظر قرار گیرد تا بتوانیم هرچه زودتر این بیماری را کنترل کنیم.

انتهای پیام/ 70031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول